Share This Article
Constructorul german Mercedes-AMG au lansat prima colecție-capsulă, linia vestimentară celebrând unicitatea și originalitatea prezente în AND-ul celor două mărci. Sunt ținute care au ca sursă de inspirație performanțele adânc înrădăcinate în caracteristici contrastante, dar complementare.
Punctul de plecare este emblematicul Merecdes-Benz 300 SEL 6.8 AMG, cunoscut și sub denumirea Red Pig. Este sursa de inspirație Mercedes-AMG în această colaborare specială, cele două mărci îmbinând tradiția cu progresul tehnologic. Lansată înaintea Marelui Premiu de Formula One™ (Los Angeles), colaborarea este extinsă cu colecție-capsulă GT wrap. Este o linie sportivă care celebrează hibriditatea AND-ului bogat, dar contrastant.
Linia vestimentară
Linia de design a colecției este una progresivă, dar atemporală, orientată către performanță, dar casual, tradițională și, totodată, inovatoare. Marcând prima colaborare cu un brand de automobile, colecția Sacai include articole și accesorii de lux. Plecând de la această informație, trebuie să revenim puțin în trecutul mărcii auto. Cunoscut sub numele Red Pig, Merecdes-Benz 300 SEL 6.8 AMG a servit drept inspirație pentru linia vestimentară.
Povestea masinii începe în anul 1971, sedanul de lux participând la celebra cursă de 24 ore. Majoritatea celor prezenți nu se așteptau ca mașina să ajunga la linia de sosire, dar AMG-ul avea să surprindă. S-a dovedit a fi perfect adaptat unei curse atât de lungi, vehiculul trecând linia de sosire pe locul doi. Având în spate această moștenire bogată, cele două mărci oferă clienților o linie vestimentară cu mesaj extrem de puternic.
Execuția ținutelor
În timp ce inspirația se regăsește în inconfundabilul AMG, execuția are la bază atenția la detalii a etichetei japoneze. Logo-uri dinamice se regăsesc pe tricouri și hanorace, inclusiv pe genți sau salopete. Sunt reinterpretări directe ale motivelor regăsite pe celebrul Red Pig, trecând prin filtrul Sacai. Piesele vestimentare oferă o nouă perspectivă asupra arhetipurilor modei familiar, design-ul fiind abordat ca un exercițiu de tip intellectual.