Share This Article
Mercedes continuă ambiția lui Karl și Wilhelm Maybach de a construi cele mai luxoase autovehicule – exprimată acum un secol la debutul primului lor model, Maybach 22/70 HP W3 – un vis care avea să conducă la nașterea uneia dintre cele mai exclusiviste brand-uri auto din lume. O linie directoare care are încentrul ei filozofia denumită “To present the best of the best”și care a fost exprimată în cadrul expoziției auto de la Berlin, aceasta regăsindu-se și astăzi în prim-planul mărcii.

De-a lungul deceniilor, pe măsură ce regalitatea, liderii internaționali, vedetele de cinema și sportivii de succes au călătorit la bordul unui vehicul Mercedes-Maybach, emblema dublă M a ajuns să semnifice culmea inovației tehnice și a luxului sofisticat. Este un sigiliu al pasiunii și puterii creative, cuvintele lui Maybach reprezentând astăzi nu doar “cel mai bun produs”, ci și “cel mai bun” din ansamblul societății. În momentul când W3 – primul model de serie realizat de Maybach – a fost prezentat publicului în septembrie 1921, era clar că se născuse o legendă.
Mai multe știri auto AICI
De la frânele pe toate cele patru roți (prima mașină germană cu această funcție) și cutia de viteze planetară (completată de motorul cu șase cilindri) și până la interiorul somptuos din lemn și piele, design-ul a fost granița extremă a vehiculelor Maybach. Mașina – asemănătoare unei opere de artă pe roți – a încântat aproape instantaneu publicul, chiar dacă longevitatea a necesitat o evoluție constantă. Anii au trecut, Maybach Motorenbau GmbH fiind achiziționată de Daimler în 1961, companie care a inaugurat în 2002 o nouă eră, odată cu lansarea modelului Maybach 62.

Astăzi, când Mercedes-Maybach sărbătorește centenarul său, constructorul german a dezvăluit două noi vehicule: Clasa-S (un model care reprezintă luxul suprem în clasa sa) și GLS (mașină care stabilește noi standarde de modernizare în segmentul SUV-urilor). Nimic nu este lăsat la voia întâmplării, fiecare vehicul oferind promisiunea excelenței în segmentul mobilității de lux. “Mercedes-Maybach este punctul culminant al excelenței auto în cadrul companiei noastre“, menționează Britta Seeger (Reprezentant în cadrul Daimler AG și Mercedes-Benz AG).
“În timp ce sărbătorim o sută de ani, dorim să conducem marca către standard înalte de stil, confort și măiestrie artizanală. Combinând exclusivitatea Maybach și tehnologia de ultimă generație Mercedes-Benz, invităm clienții noștri să experimenteze luxul sofisticat și unic”, completează B. Seeger. O marcă creativă, angrenată în conversații culturale de actualitate care, în cele din urmă – odată cu aniversarea celor o sută de ani – o conduc către noua realiatte, aceea a transmisiei electrice și a software-uilor auto performante. Detalii Mercedes-Benz AICI.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații – AICI