Maserati Nettuno, motor cu tehnologie F1

0
25
Maseratil (noul MC20)

Maserati începe o nouă eră cu un motor inovator. Noul motor al supercar-ului MC20 este inima care bate cu putere și care va avea premiera mondială în septembrie. Unitatea a fost proiectată la Menarati Modena: Laboratorul de Inovație Maserati de pe Via Emilia Ovest, atelierele de pe Via Delle Nazioni (baza istorică a Maserati Corse) și dezvoltat la Hub-ul Motorului, situat la faimoasa adresă Viale Ciro Menotti unde acesta va fi construit. În prezent, noua linie de producție și noua vopsitorie sunt modificate pentru a găzdui mult așteptatul MC20.

Maserati (noul motor Nettuno)

Noul motor este rezultatul unei revoluții tehnice, protejat de brevete internaționale. Proiectul s-a născut din pasiunea și angajamentul unei echipe de tehnicieni și ingineri de înaltă calificare. După douăzeci de ani, Maserati abordează cu entuziasm provocarea de a reveni la sediul său din Modena, pentru dezvoltarea și producerea unui nou motor puternic și performant. Operațiunea este una strategică pentru Maserati, un brand care se pregătește să lanseze noul MC20, un proiect care este „100% Fabricat în Modena” pornind chiar de la motorul său, inima noii mașini. O eră care va începe oficial pe 9 și 10 septembrie la Modena în timpul marelui eveniment, “MMXX: Este momentul să fii îndrăzneț”.

La lansare, vor fi dezvăluite noi modele, care vor intra în producție în următorii ani, și vor fi anunțate sisteme de propulsie inovatoare, precum și programe ambițioase dezvoltate de Casa Trident-ului. Noua motorizare a vehiculelor Maserati înseamnă o arhitectură V90°, cu un bi-turbo de 3 litri, 6 cilindri și dispune de un ulei de carter uscat, puterea oferită fiind de aproximativ 630 CP (la 7500 rpm) și 730 Nm cuplu de la 3000 rpm. De menționat, sufletul motorului îl reprezintă sistemul inovator de ardere pre-cameră, cu bujii cu două scântei. Această tehnologie este derivată din lumea Formulei 1 și este acum disponibilă pentru prima dată pe un motor destinat condusului pe drumurile obișnuite.

Maserati (motorul Nettuno).

Motorul are trei caracteristici principale: (1) Pre-camera: o cameră de ardere este setată între electrodul central și camera tradițională de ardere și conectată printr-o serie de găuri special concepute; (2) Bujie laterală: o bujie tradițională acționează ca un suport pentru a asigura o ardere constantă atunci când motorul funcționează la un nivel care nu are nevoie de pre-cameră pentru a intra în funcțiune; (3) Sistem dublu de injecție – direct și indirect: legat de presiunea de alimentare a combustibilului la 350 bar, scăzând emisiile și îmbunătățind consumul. Noul motor “Fabricat în Modena”, un tradițional de 90° V6, va fi folosit pentru prima dată pe o mașină super-sport MC20.

Detalii aici: MASERATI ROMÂNIA

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here