Share This Article
Excelența Maserati se întâlnește cu eleganța Giorgetti, dând viață unei colecții de design-interior și unui automobil din programul Fuoriserie. Colaborarea este expresia înaltă a unei colaborări care celebrează măiestria tipic italiană și preocuparea celor două mărci pentru inovație.

În avanpremiera Milan Design Week (07/13 aprilie 2025), Maserati a prezentat primii pași ai unei colaborări cu casa Giorgetti. Evenimentul este o celebrare dedicată designului care atrage în fiecare an un public cosmopolit și divers. Colaborarea celor două simboluri “Made in Italy” a dat naștere unei colecții de design interior și a unui automobil personalizat. Rezultatul este o fuziune perfectă între eleganța atemporală și inovația tehnologică.
Parteneriatul
Parteneriat 100% italian, acesta este bazat pe valorile comune ale celor două mărci: atenția la detalii și căutarea perfecțiunii. Valori completate de dorința de a oferi clienților posibilitatea de a accesa experiențe unice. Cele două companii întruchipează conceptul italian de “frumusețe și măiestrie”, atrăgând un public rafinat și sofisticat. Împreună, cele două mărci inițiează un dialog în căutarea inspirației, dând naștere unor provocări creative.
“Cu o istorie de 110 ani, Maserati a fost întotdeauna sinonim cu luxul Italian, precum este și Giorgetti. Parteneriatul, un exemplu de eleganță și excelență, infuzează fiecare detaliu cu design și tehnologie de ultimă oră. Colaborarea cu Giorgetti se încadrează perfect în viziunea noastră de a deveni curatori ai Made in Italy. Creând legături și emoții, vom spune povești despre inovație, tradiți și calitate”, a spus Santo Ficili (Maserati).
Colecția
Denumită Giorgetti Maserati Edition, colecția reprezintă o călătorie între mit și natură, în care Tridentul inspiră-noi obiecte de design. Este o colecție care aduce un omagiu armoniei mării și puterii vântului, elemente care au călăuzit dintotdeauna Casa Tridentului. Linia se cufundă în farmecul lumii subacvatice, evocând misterul sirenelor și dinamismul valurilor. Poveste care prinde viață prin numele legendarelor nimfe acvatice.

Rezultatul este oferit de un model Grecale Folgore one-off, o expresie a producției 100% electrice a mărcii din Modena. Exteriorul se remarcă prin culoarea personalizată a caroseriei. Interiorul este conceput pentru a spori senzația de confort, fiind utilizate unele dintre cele-mai-fine țesături și materiale din piele. Colecția va fi prezentată în avanpremieră pe 7 aprilie, la showroom-ul Giorgetti Spiga și showroom-ul Maserati din Milano.
Mai multe detalii sunt disponibile AICI.


