Maserati, versiuni Ghibli și Quattroporte Trofeo

0
124
Maserati (colecția Trofeo)

Maserati Trofeo este în acest moment cu adevărat completă. De la debutul lui Levante anul trecut, Ghibli și Quattroporte își fac și ele apariția într-o versiune Trofeo, cea mai bună din gamă în ceea ce privește luxul și performanța. Maserati oferă o viață nouă berlinelor sale introducând Ghibli și Quattroporte în versiunile Trofeo, cele mai rapide autovehicule produse vreodată de Maserati. După prezentarea întregii game de modele MY21 cu actualizări de stil și de tehnologie, acum a sosit momentul pentru ca Maserati să lanseze Ghibli și Quattroporte în versiunea Trofeo.

Maserati (Quattroporte Trofeo)

Aceste versiuni reprezintă topul în ceea ce privește pachetul oferit și, mai presus de toate, performanța. Un motor Twin Turbo V8 puternic combinat cu un exterior cu un nou stil elegant, cu finisaj din carbon și un interior  exclusiv învelit în piele naturală neșpăltuită “Pieno Fiore” aduc Ghibli și Quattroporte într-o nouă dimensiunea, cu performanțe și mai mari și mai rapidă, dar păstrându-și eleganța și siguranța. Inovația, luxul și performanța au fost întotdeauna cuvintele cheie pentru a descrie o Maserati. Prin versiunile Trofeo ale celor două berline, aceste concepte sunt aduse pe culmi și mai înalte, atingându-se niveluri de performanță și confort neatinse până în prezent.

Programarea genetică a Maserati a combinat întotdeauna eleganța cu performanța sportivă. Istoria Mărcii a fost plină de modele cu aceste caracteristici începând cu anii 60, atunci când segmentul de berline sport de lux nu se bucura de competiția din zilele noastre – de fapt, competiția nu a implicat deloc acest concept de mașină. Maserati au fost primii care au introdus conceptul, iar în zilele noastre, păstrând încrederea în trecut, sunt pregătiți pentru un nou salt într-un viitor și mai palpitant. Extinderea Trofeo la Ghibli și Quattroporte are drept scop accentuarea și mai mult a spiritului sportiv al celor două berline, transformându-le în cele mai rapide mașini de producție ale Maserati.

Maserat (Ghibli Trofeo)

Inima Ghibli și Quattroporte Trofeo o reprezintă motorul V8 de 3.8 litri, un exemplu perfect de performanță tradițională Maserati. Rezultatul acestei motorizări o reprezintă puterea de 580 CP la 6.750 rpm. În cazul Ghibli și Quattroporte Trofeo, acesta oferă energie fără limite și strălucire sportivă. De fapt, în versiunea Trofeo, automobilele Ghibli și Quattroporte au devenit cele mai rapide berline Trident din toate timpurile. Atingând noi vârfuri în ceea ce privește viteza, atât Ghibli Trofeo cât și Quattroporte Trofeo ating o viteză de 326 km/oră, accelerația între 0-100 Km/oră fiind obținută în 4,3 secunde pentru Ghibli Trofeo și 4,5 secunde pentru Quattroporte Trofeo.

Maserati Trofeo (selector Sport/Corsa)

Toată puterea motorului V8 Twin Turbo de 580 CP este transferată roților din spate, oferind șoferului o plăcere și mai pură de a conduce, o senzație care nu este disponibilă în cazul Levante Trofeo. Fiind deja adoptat pe Levante Trofeo, Ghibli și Quattroporte includ sistemul de Control Integrat al Vehiculului (IVC) pentru o dinamică mai intensă a șofatului, o siguranță activă mai mare și o performanță mai palpitantă, maximizând mașina în situațiile solicitante. Transmisia este asigurată de o cutie automată ZF cu opt rapoarte, apreciată pentru versatilitatea și caracterul sportiv al acesteia, cu plăcuța de calibrare flexibilă specifică pentru impulsul de performanță a motorului.

Maserati (Levante Trofeo)

În fine, Maserati a reușit să facă o mașină cu transmisie pe spate plăcută, intensificând  plăcerea de a conduce cu ajutorul noului mod ”Corsa” (folosind butoanele de pe consola centrală), oferit împreună cu modurile Normal, I.C.E. și Sport. Activând modul “Corsa” prin apăsarea de două ori a butonului Sport/Corsa de pe consola centrală reînnoită,  șoferul va simți imediat un răspuns nerăbdător al motorului la o accelerație minimă și coloana sonoră unică a motorului Maserati, oferită de debitul de gaz nestingherit prin supapele de evacuare larg deschise. Noul mod ”Corsa” asigură o schimbare mai rapidă a vitezelor, împreună cu un aranjament de amortizare pneumatică foarte joasă.

Detalii aici: MASERATI

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here