LVMH, preluarea Tiffany & Co. nesigură

0
71
Tiffany & Co.

Pentru grupul francez de bunuri de lux LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy), preluarea Tiffany & Co. – estimată la aproximativ 16.2 miliarde dolari – este una mai puțin sigură, în special datorită deteriorării pieței nord-americane, provocate de pandemia de coronavirus și tulburările sociale apărute în ultima săptămână, conform unui raport publicat marți de WWD. Totodată, acțiunile Tiffany & Co. au scăzut cu aproximativ 9% imediat după apariția acestei știri.

Tiffany & Co. (inel de logodnă)

De asemenea, consiliul de administrație al grupului LVMH a convocat o întâlnire la Paris marți seară pentru a discuta problema apărută, conform surselor WWD. Membrii consiliului sunt ingrijorați de efectele pandemiei de Covid-19 și, mai ales, de protestele apărute după moartea lui George Floyd în Minneapolis. O altă îngrijorare a consiliului de administrație este legată de capacitatea bijutierului Tiffany & Co. de a-și acopei toate contractele aflate în derulare până la finalizarea tranzacției – operațiune care era așteptată să se încheie la jumătatea anului – informează WWD. Reprezentanții Tiffany & Co. nu au dorit să răspundă la cererea publicației, în timp ce reprezentanții grupului LVMH au refuzat să comenteze. Reamintim că proprietarul Louis Vuitton – grupul de lux LVMH – a convenit în luna noiembrie să achiziționeze bijutierul Tiffany & Co. pentru suma de 16,2 miliarde dolari, această tranzacție fiind cea mai importantă vânzare din piața bunurilor de lux.

Tiffany & Co. (inel de logodnă.)

Acordul de vânzare, estimat la 135 dolari per acțiune, ar crește business-ul LVMH – divizia de ceasuri și bijuterii având în componența ei mărci precum Bulgari și TAG Heuer – și o va ajuta să se extindă pe unul dintre segmentele cu cea mai rapidă creștere, extinzându-și totodată prezența pe piața bunurilor de lux din Statele Unite. De altfel, Tiffany & Co. – companie fondată în 1837, la New York – cunoscută pentru nuanța turcoaz a cutiilor în care sunt livrate bijuteriile, se afla într-o perioadă de schimbare, compania dorind împrospătarea imaginii și atragerea de cumpărători prin intermediul platformei de comerț electronic. Odată cu problemele apărute, bijutierul american va avea și alte provocări de trecut, pe măsură ce liniile de business se schimbă, turismul internațional fiind afectat de războiul comercial dintre Washington și Beijing, precum și pandemia de coronavirus care a obligat majoritatea companiilor să-și închidă afacerile la nivel global.

LVMH

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here