Brandurile de lux boicotează social media

0
8
Brandurile de lux boicotează Facebook

Luxul -brandurile de lux au încetat să se alăture boicotului publicitar pe Facebook – denumit #StopHateForProfit – solicitat de numeroase mărci. Cu toate acestea, unele mărci au renunțat în liniște la cheltuielile lor pe platforma social sau negociează direct cu conducerea acestor platforme. De asemenea, conducerea Ralph Lauren a decis săptămâna trecută să întrerupă publicitatea pe platformele Facebook și Instagram, reviziund totodată “valorile celor două conturi sociale”, după cum declară un representant al mărcii.

Ralph Lauren (lifestyle)

De asemenea, filiala din America de Nord a mărcii Carolina Herrera a întrerupt cheltuielile de publicitate pe Facebook, în conformitate cu decizia conducerii companiei. Cu toate acestea, nici-un nume mare nu apare pe lista publică a celor celor care susțin boicotul, o acțiune lansată la mijlocul lunii iunie de NAACP, Anti-Defamation League, Common Sense sau Sleeping Giants. Acest lucru sugerează că eluxul xistă un sprijin tacit al boicotului (alături de cele 800 de companii care au semnat public până acum). Astfel, marile brand-uri de modă sunt în acest moment în căutarea unor alternatative (la Facebook & Instagram) de cheltuire a bugetelor de publicitate.

Carolina Herrera (catwalk)

“La începutul acestei luni, ne-am angajat într-o serie de acțiuni pentru a combate rasismul sistemic, inclusiv o revizuire a partenerilor media pe care îi susținem”, a declarat Katie Ioanilli (purtătorul de cuvânt al mărcii Ralph Lauren). “Această revizuire se află în desfășurare și include toate canalele luxul media și platformele sociale pe care suntem prezenți. Ca parte a acestei acșiuni, vom reevalua principiile noastre pentru cumpărare de media, asigurându-ne astfel că vom comunica mesajele naostre prin intermediul unor canale care ne împărtășesc valorile. Pe măsură ce efectuăm acest audit, vom întrerupe publicitatea aflată în derulare pe Facebook”.

BLM (Getty Images)

Alăturarea acestui boicot a născut și o dilemă pentru principalele brand-uri de lux, acestea construindu-și strategiile direct către consumatori – în jurul celor două platforme de socializare. Pe măsură ce s-a transformat într-o rețea relevantă în ultimii ani, mărci precum Gucci au colaborat îndeaproape cu instrumentele oferite luxul de Facebook pentru a urmări consumul pe internet. Marca (deținută de Kering) s-a referit și la comentariile oferite de reprezentanții grupului de lux, Paul Michon (purtătorul de cuvânt al Kering) menționând că, “Grupul Kering a decis să nu se alăture boicotului după o discuție avută cu conducerea Facebook”.

Generation Z

“În acest moment Kering este angajat în combaterea rasismului și a dscriminării de orice formă, iar noi monitorizăm îndeaproape politicile implementate de companiile care administrează platforme de social media, în încercarea de a combate conținutul discriminatoriu publicat pe platformele lor”, a comentat Paul Michon. “Ne-am exprimat preocupările și cerințele direct către conducerea executive a Facebook și ne așteptăm la adoptarea unor soluții concrete”. Dilemma luxul de marketind creează oportunități pentru alte platforme – precum YouTube, Snapchat, Google – chiar dacă mărcile au îndoieli că pot înlocui rentabilitatea Facebook.

Articolul poate fi citi integral AICI

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here