Share This Article
Louis Vuitton a prezentat cea mai recentă colecție de articole din piele pentru bărbați. Denumită “The New Formals”, colecția imaginată de Virgil Abloh (Creative Director-ul casei) pune accentul pe accesoriile tradiționale pentru business, piesa centrală fiind o servietă ce poate fi utilizată zilnic. Noua linie este promovată prin intermediul fotografiilor realizate de Johan Sandberg, gama de produse fiind formată din șapte piese care vor ajunge în magazinele LV la începutul acestei primăveri.
O colecție cu o linie elegantă, ce combină arhetipul design-ului imaginat de Virgil Abloh cu componentele tradiționale ale stilului Louis Vuitton. În consecință, stilul de viață al clienților Louis Vuitton a fost reimaginat în forme și funcționalitate, viitorilor posesori oferinduli-se o servietă confecționată din piele premium – în nuanțe de negru – cu monograma LV de culoare gri, forma pătrată menținând noua linie imprimată celor mai noi colecții de genți.
Pe de altă parte, eticheta de modă prezintă o geantă tip-ghiozdan Steamer PM, aceasta fiind realizată din piele și embosată cu logo-ul mărcii, încorporând cureaua de prindere – realizată în nuanță de negru mat. Totodată, linia mai include o geantă de business – axată pe ideea de călătorie – cu buzunare mari și structurate (în partea din față a genții), alături de elemente de feronerie portocalii, sub forma literei D, precum și o geantă de afaceri sofisticată din piele maro.
Unul dintre obiectivele principale ale mărcii o reprezintă promovarea produselor din piele, potrivit unui raport WWD. Estetica noii campanii și design-ul în sine al colecției se adresează în principal adulților. Într-un interviu oferit recent de Virgi Abloh, designer-ul explica dezvoltarea liniilor sale printr-o gamă axată pe “stilul manufacturat”. Un aspect observat în piesele elegante, construite pe ideea de rezistență în timp, ceea ce face ca eticheta să-și păstreze clienții tineri și, de asemenea, să atragă barbații cu gusturi mai conservatoare. Detalii AICI.