Share This Article
Louis Vuitton a lansat săptămâna trecută a șaptea esență pentru bărbați. Denumit Immagination, parfumul include ingrediente care aduc aminte de numeroase destinații din lume. Iar aici putem enumera ceaiul negru din China, neroli din Tunisia, Cedrul din Sicilia sau ghimbirul din Nigeria. Totodată, marca franceză de lux oferă (și) posibilitatea unei game de opțiuni pentru personalizarea esenței.
Un opțiune interesantă o reprezintă posibilitatea de a reumple sticla – după terminarea parfumului – în cel mai apropiat boutique Louis Vuitton. Immagination a fost creat de parfumierul Jacques Cavallier Belletrud, cel care a conceput gama ca un omagiu adus ambroxului. “Visez de cinci ani la dezvăluirea frumuseții chihlimbarului și să exprim chintesența notelor sale”, spune maestrul Belletrud. Aparent, esența pare ușor feminină, însă, după deschidere, notele masculine preiau “controlul” olfactiv.
Note olfactive elegante
Aromele elegante încep să se simtă odată ce esența se “așează” pe piele și condimentele încep să-și exprime corpolența. Notele de bază, precum lemnul de guaiac sau ceaiul negru, ajută chihlimbarul să ofere eseștei un rafinament masculin. Ghimbirul nu iese în evidență prea mult, dar există scorțișoara pentru a oferi parfumului puțină căldură. De asemenea, citricele sunt notele de vârf, ceea ce ajută parfumul să fie potrivit pentru zilele calde de vară.
Un parfum menit să-ți aducă aminte de momentele plăcute petrecute alături de prieteni sau familie, în timpul vacanțelor exotice. Notele “negre” îți vor aminti de călătoriile îndepărtate – parfumierul introduncându-le în intenționat în corpul esenței. “Ceaiul negru evocă magia Orientului, o scenă imaginară a unei caravane. El poartă în sine spiritul călătoriei. Este (ca) o transcriere olfactivă a fabulosului univers Louis Vuitton”, spune J.C. Belletrud. (foto: Louis Vuitton)
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI