Louis Vuitton, magazin dedicat bărbaților

0
10
Louis Vuitton (Tokyo)

Louis Vuitton a inaugurat – la Tokyo – primul magazin dedicat exclusiv liniei masculine de îmbrăcăminte, o indicație reînnoită a statutului orașului ca principal capitală de cumpărături din regiune. Magazinul este situat în Parcul Miyashita, anterior o fâșie verde la nord de gara Shibuya, o excelentă zonă cu magazine high-end și vegetație luxuriantă, prezența Louis Vuitton făcând din Shibuya o destinație foarte popular printre exigenta clientelă tânără.

Louis Vuitton (magzin bărbați) – Tokyo)

Proiectat de echipa de design internă a grupului de lux francez, magazinul iese în evidență prin fațada compusă din metal și sticlă – realizate în emblematicul model Dumier al mărcii – și elemente în nuanță de galben care vin să completeze în mod armonios construcția, sursa de inspirație fiind regăsită în colecția LV² – un rezultat al colaborării dintre Virgil Abloh (Creative Director-ul Louis Vuitton) și designer-ul japonez Nigo. La intrare, cumpărătorii vor întâlni o rață LV Made, o reinterpretare a semnăturii “Human Made” a designer-ului Nigo și emblema colecției LV².

Louis Vuitton (magazin bărbați – Tokyo)

Pentru deschiderea acestui magazin, majoritatea pieselor de îmbrăcăminte pentru bărbați au fost reinterpretate de ilustrul duo, aici regăsind articole vestimentare din denim (LV²) cu imprimeuri și rucsacuri clasice. De altfel, numeroase articole sunt realizate în ediție limitată, amintind aici de un ceas-trofeu special gravat sau bijuterii fine cu diamante. De asemenea, aici o să regăsiți și un pop-up special – pentru diferite animații sezoniere – în timp ce etajul complet alb acționează ca o zonă polivalentă pentrue xpoziții și evenimente.

Louis Vuitton (magazin bărbați – .Tokyo)

Totodată, se adaugă în atmosfera hyper-exclusivă a magazinului piese din colecția Nomade Objets a mărcii, precum și cel mai nou brand – denumit Babyfoot – din colecția Art of Gaming, precum și articole din gama Taïgarama Antartica. Demn de menționat, până în data de 27 iulie 2020, accesul în spațiul magazinului se poate face doar prin rezervare online (o posibilă consecință a pandemiei de coronavirus care a lovit arhipelagul nipon). Așadar, dacă ajungi în Japonia, nu ezita să faci o vizită celui mai nou magazin al mărcii franceze.

Detalii aici: LOUIS VUITTON

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here