Share This Article
LinkedIn este una dintre platformele de social media aflate pe un trend ascendent, mai ales după problemele Facebook. Nu este surprinzător să vedem depășirea pragului de 1 miliard de dolari, sume obținute din publicitate în ultimul an.
Conform mediei internaționale, LinkedIn obține în acest moment circa 15% din venituri din segmentul premium & luxury. Iar aici putem enumera mărci precum Mercedes-Benz, Cartier sau louis Vuitton. Totodată, se remarcă o creștere a traficului din partea mărcilor de lux, în principal prin transmisiuni live. Iată de ce această platformă, cunoscută pentru căutarea locurilor de muncă, a devenit interesantă pentru publicitatea de lux.
Creșteri semnificative
Platforma, deținută de Microsoft, profit de avantajele “marii remanieri”, mișcări observate în ultimii doi ani în zona de social media. De asemenea, este beneficiara bugetelor de business marketing, sume care în mod normal erau alocate canalelor non-digitale. Și aici putem enumera transmisiunile live sau reclama destinate aeroporturilor. Surprinzătoare sunt investițiile tot mai consistente a principalelor mărcilor de lux internaționale.
Audi, Cartier, Louis Vuitton sau Mercedes-Benz sunt câteva din mărcile care doresc să atingă cei 774 milioane de utilizatori. Cum sunt atrase mărcile? “Membrii LinkedIn sunt în general eprsoane cu venituri foarte mari”, spune Ann Lundberg (Senior Director). Lundberg a fost adusă în urmă cu doi ani pentru a construi o echipă pentru segmentul aspirațional. Astăzi, segmentul produselor de lux a devenit liderul investițiilor în platformă.
Dezvoltare platformă
Segmentul de automobile, modă, finanțe sau călătorii sunt printre cele mai active pe această platformă. “Segmentul de lux devine o categorie care crește mai mult decât ne așteptam”, Penry price (Vicepreședinte Soluții Marketing). O tendință care pare susținută inclusiv de scenariile tulburi în ce privește accelerarea revenirii la birouri ale angajaților. Conform eMarketer, prognozele de creștere a veniturilor sunt de 2,6 miliarde dolari în 2021.
Tendințele arată creșteri semnificative ale investițiilor. Pe fondul oamenilor care își actualizau profilurile, mărci precum Tom Hardy sau Stella McCartney își promovau lansările de colecții. De asemenea, Louis Vuitton lansa o geantă în ediție limitată, atingând circa 1,6 milioane de utilizatori. Un exemplu de succes a fost lansarea EQS de către constructorul Mercedes-Benz, LinkedIn bucurându-se de clienți bine situați financiar.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI