Share This Article
Lexus urmează să lanseze noul model LS, confortul la volan fiind o caracteristică definitorie a emblematicului sedan încă de la lansarea mărcii, petrecută cu mai mult de treizeci de ani în urmă. Punctul de referință stabilit de modelul original LS a inspirat de-a lungul timpului echipele care au dezvoltat fiecare nouă generație, atenția la detalii și confortul la volan fiind îmbunătățite constant. Sunt elemente prezente și în noul Lexus LS, autovehiculul fiind realizat prin respectarea performanțelor de conducere, confortul și relaxarea pe care oferă în timp ce rulează pe șosea.
Modificările aduse acestui vehicul s ereferă în principal la suspensie și anvelope, nefiind omise materialele și metodele utilizate la producerea scaunelor din cabină. Rezultatul este unul pe măsură, oferind șoferului și pasagerilor un confort mult îmbunătățit, fără a sacrifica caracterul dinamic al mașinii. A cincea generație Lexus LS, lansată în 2018, a marcat un salt înainte în proiectarea vehiculelor, fiind prima care a utilizat platforma GA-L a constructorului japonez. Beneficiile imediate ale acesteia au inclus un echilibru optim al șasiului, un centru de greutate scăzut și o rigiditate mult mai mare a caroseriei vehiculului.
Totodată, a fost adoptată o nouă geometrie a suspensiei multilink, în timp ce performanța Adaptive Variable Suspension a fost revoluționată, trecând de la un sistem simplu cu nouă trepte la un control de amortizare aproape continuu, până la 650 de nivele. Elemente care contribuie la Lexus Driving Signature, o combinație de rafinament, confort și calitate a călătoriei, unică pentru Lexus. Menționând aceste aspect, Toshio Asahi (Inginerul Șef pentru LS) spune: “Am implementat îmbunătățiri de la an la an pentru a ne asigura de evoluția continuă a modelului LS, ca autoturism de vârf pentruLexus”.
“Am decis să ne concentrăm asupra «performanțelor de conducere rafinată» care formează AND-ul acestui model. Prin urmare, ne-am întors la elementele de bază și am rafinat integral performanțele fundamentale ale mașinii”, completează Toshio Asahi. Desigur, amortizoarele sunt o componentă importantă pentru confort, asigurând pasagerii că nu vor simți imperfecțiunile existente pe suprafrața căii de rulare, în acest sens fiind revizuit complet sistemul AVS. Totodată, pentru a oferi un control mai bun al vehiculului în viraje, grosimea barelor anti-ruliu (față/spate) a fost și ele mărite.
La rândul lor, scaunele au și ele un rol important în modul prin care pasagerii experimentează confortul. Astfel, noul Lexus LS oferă un panou de control extrem de sofisticat, cu reglare multi-direcție, încălzire și ventilație integrate, precum și diferite funcții de masaj. Prioritatea principală a fost senzația tactilă în timp ce pasagerul se așează, cu o dispersare mult mai mare a presiunii corporale, fiind dezvoltat un material cu performanțe uniforme. Totodată, cusăturile scaunelor sunt mult mai adânci, detaliu care ajută la absorbția vibrațiilor, accentul fiind pus pe tehnica tradițională Takami. Detalii Lexus AICI.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații – AICI