Lexus a colaborat cu designer-ul vizual Chris Labrooy pentru a comunica aspectele cheie ale experienței umane din jurul noului său model electric UX 300e: cum te simți la volan; cum te simți în interiorul vehiculului și cum te simți atunci când îți dorești o astfel de mașină. A rezultat un mediu e casă virtual fascinant care prezintă obiecte de design bazate pe elemente reale din noul Crossover. Pentru prima mașină full-electrică a constructorului japonez, inginerii și designerii mărcii de lux au depus o activitate complex pentru perfecționarea transmisiei electrice, a interiorului cabinei și a experienței electrificate, cu accent pe precizie și rafinament.

Evident, comunicarea acestor calități experiențiale – la lansarea către un public care nu ”a văzut” încă automobilul – a fost o adevărată provocare creativă. Cu flerul său estetic, alături de cunoștiințele din industria auto, Chris Labrooy a fost partenerul ideal pentru Lexus, o colaborare care a reușit să aducă în prim-plan calitățile unice ale UX-ului electric, artistul utilizând imagini îndrăznețe într-un cadru non-auto. De exemplu, reflectarea modului în care un vehicul UX este condus – extrem de receptiv, dar cu o accelerație lină, centrul său de greutate (scăzut) menținând mașina foarte stabilă – o idee regăsită într-un model de bicicletă futuristă, cu roțile care accelerează și cu o exaltare bine controlată.

Cum te simți în interiuorul unui UX 300e – confortabil și luxos, completat de materiale fono-absorbante în jurul roților, geamurilor și în partea inferioară – este arătat cu ajutorul unui concept high-fashion de pantofi sport. De asemenea, cum se poate simți un viitor proprietar de UX 300e – cu acel sentiment de liniște, care rezultă din schema de garanție a bateriei (întinsă pe o perioadă de zece ani la Lexus) și palmaresul de neegalat al vehiculelor sale hibride – este exprimat cu ajutorul unui player futurist și disc holografic, cele două redând o muzică relaxantă. “Casa Virtuală“ – un parteneriat între Lexus Europe, Chris Labrooy și agenția de comunicare The & Partnership London va fi distibuită pe social media în toată Europa.

Comentând lansarea, Paul Ruch (Head of Lexus Europe) a spus: “La Lexus, noi creem fiecare detaliu în jurul senzațiilor pe care aceasta le oferă: confort; control; entuziasm și încredere. În cele din urmă, nu este vorba despre tehnologia vehiculelor noastre, ci mai degrabă despre cum te simți. Am petrecut 15 ani perfecționând neîncetat automobilele noastre hibride în jurul acestor principii, iar modelul UX 300e beneficiează de această experiență inovatoare”. “Realizarea acestor clipuri pentru Lexus a fost o perspectivă foarte interesantă. M-am bazat pe numeroase materiale și texture de la UX 300e pentru a realiza suite de obiecte extrem de futuriste. La final, am înțeles atenția acordată detaliilor și artei investite în dezvoltarea acestui moel”. Detalii aici: LEXUS
Mai multe informații aici: EXPLORE