Home WHEELS Lexus LC Coupé, performanțe mai rafinate

Lexus LC Coupé, performanțe mai rafinate

0
Lexus LC Coupé (2021)

Lexus LC Coupé, modelul emblematic al mărcii japoneze, și-a propus întotdeauna să ofere performanțe “mai clare și mult mai rafinate”, încă din perioada când a fost conceput. Modificările introduce pe anul 2021 asigură o mai mare reacție, stabilitate și agilitate, sporind senzația șoferului de conectare direct la mașină și oferind una dintre cele mai bune experiențe de condus. Pentru a atinge aceste obiective, Lexus a modificat sistemul de suspensie al modelului, economisind o mare parte din greutate, calitatea conducerii și a manevrabilității fiind îmbunătățită substanțial.

Lexus LC Coupé (ansamblu)

Ajustări detaliate s-au realizat la sistemul Hybrid Multi Stage și la transmisia automată Direct Shift cu 10 trepte a modelului Lexus. Totodată, direcția coupé-ului a fost revizuită, frânele fiind reglate pentru a oferi o experiență cât mai bună. Modificările aduse suspensiei față/spate au redus greutatea mașinii cu aproximativ 10 kg, datorită utilizării aluminiului pentru brațele inferioare; bare anti-ruliu mai subțiri și un material de înaltă rezistență pentru arcurile elicoidale (presiunea a fost crescută de la 1200 MPa la 1300 MPa).

Lexus LC Coupé (planșă bord)

Reducerea greutății a contribuit la performanțele dinamice ale coupé-ului, în timp ce actualizările suspensiei au oferit mașinii un rulaj mai lin atunci când se află pe șosea. Totodată, prin justarea rigidității roleloe barelor anti-ruliu, constructorul a îmbunătățit manevrabilitatea rotației a mașinii, oferind un răspuns linear și promovând acel sentiment de unitate între autovehicul și șofer. De asemenea, Lexus a îmbunătățit caracteristicile forței de acționare a transmisiei automate cu zece trepte a modelului, obținând astfel răspunsuri mult mai fidele la intețiile șoferului.

Lexus LC Coupé (detaliu display)

Pe măsură ce turația motorului crește, șoferul simte puterea cuplului și a accelerației continue. Accentul a fost pus pe “zona activă” – intervalul de accelerație de la 50% la 70%, care reprezintă o mare parte a condusului – transmisia permițând turațiilor să crească înainte de a trece la treapta următoare. Efectul este sporit de nota crescândă a motorului V8, în timp ce reglajele tehnice asigură o accelerație mai lină și permit o descreștere automată în treapta a doua – în loc de a treia – la frânare, pentru a putea realiza un viraj.

Lexus LC Coupé (detaliu spate)

Modelul beneficiează un control îmbunătățit al bateriei litiu-ion, mărind raza de funcționare și permițând dezvoltarea unui cuplu mai mare de către motorul electric. Acest aspect ajută la asigurarea unei accelerații mai puternice în mediul urban, cât și extra-urban. Sunetul generat de sistemul de propulsie V8 face parte din calitatea experienței de condus, Lexus schimbând locația supapei pentru a obține o notă ideală (își face simțită prezența la pornire și turații mari, în timp ce performanțele sunt silențioase pe modul croazieră).

Detalii aici: LEXUS ROMÂNIA

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Exit mobile version