Share This Article
Lensa.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de optică, continuă planul de investiții în magazine fizice și deschids – pe 11 iunie – cel de-al cincilea showroom din rețea, în centrul orașului Constanța. Două cabinete de consultații oftalmologice și aproximativ 600 de perechi de ochelari se găsesc în noul magazin de 115 metri pătrați din Constanța, situat pe Bulevardul Tomis nr. 211.
“Am redeschis toate magazinele fizice. În această perioadă am observat că există o nevoie permanentă și în creștere de corecție a vederii și de aceea am decis să continuăm planul inițial de investiții. Am deschis, pe 11 iunie, un nou showroom la Constanța; 574 de perechi de ochelari urmează să fie expuse în magazinul situat pe Bdul. Tomis”, a declarat Daniel Crăciun (CEO al Lensa.ro), investiția fiind asemănătoare cu cea făcută în magazinele de la Iași și Timișoara. Magazinul expune brandurile Ray Ban, Tommy Hilfiger sau Emporio Armani, gama de lentile de vedere beneficiind de toți furnizorii importanți – Essilor, Hoya sau Zeiss.
“Constanța face parte din planul nostru de a oferi servicii de optică la prețuri atractive pentru cât mai mulți dintre români. Credem că showroom-ul de optică îi va ajuta atât pe clocuitorii orașului, cât și pe turiști să găsească o pereche de ochelari potrivită, fie că vorbim de ochelari de soare sau de vedere”, a precizat Florin Niță (Marketing & Business Development Manager Lensa.ro). Compania se așteaptă anul acesta la o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere. În cursul anului trecut, Lensa.ro a încheiat cu o cifră de afaceri de peste 5 milioane euro.
Pe lângă varietatea mare de modele, Lensa.ro oferă clienților, în magazinele fizice, determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparații rame. Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după șase ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 100.000 de comenzi anual. Compania a primit mai multe distincții în ultimii ani la Gala Premiilor eCommerce din România, în timp ce site-ul Lensa.ro a fost desemnat magazinul anului în 2018 și în 2019.