Share This Article
Lensa a inaugurat marți, 28 septembrie, cel mai mare showroom de optică din Europa Centrală și de Est. Situat în zona centrală a capitalei, showroom-ul beneficiează de o suprafață de pete 1000 mp și 10.000 de produse.
Noua locație reprezintă cel de-al doilea mega store pe piața ochelarilor din România, după cel inaugurat lângă AFI Cotroceni. Situat în zona Tineretului, showroom-ul ocupă un spațiu de peste 1.000 mp la parterul clădirii U-Center. “Investițiile în dezvoltarea rețelei Lensa în marile orașe ne-au ajutat să creștem business-ul”, spune Daniel Crăiun (Fondator Lensa.ro). Inaugurarea aduce cu sine și cel mai mare spațiu de optică din regiune.
Dezvoltare rețea
Odată inaugurat, așteptările companiei sunt de creștere a traficului de 3/5 ori mai mre decât în cazul suprafețelor mici. “Clienții au posibilitatea să achiziționeze o varietate impresionantă de ochelari de vedere, soare, accesorii optică sau lentile de contact. De asemenea, șase cabinet optometrice îi vor ajuta pe cei care doresc consultații în alegerea ochelarilor de vedere. Primii cumpărători vor beneficia de diferite avantaje”.
Noul magazin concentrează, într-un singur loc, colecții de ochelari de la mărci renumite, precum Ray-ban, GHugo Boss sau Balenciaga. Pe lângă varietatea modele, Lensa.ro oferă clienților o gamă largă de servicii: determinarea dioptriilor sau adaptarea lentilelor de contact. Totodată, aceștia pot primi consultanță la achiziția ochelarilor de vedere și diferite montaje sau reparații. Servicii susținute de marcă în mediul online și offline.
Dezvoltare digitală
Încă de la lansare, Lensa.ro a căutat să dezvolte segmentul digital, oferind posibilitatea alegerii perechii de ochelari dorite. Cu toate acestea, compania continua expansiunea în domeniul offline, investind puternic în extidenderea rețelei de magazine. Astfel, la nivelul anului 2021, Lensa.ro deține 13 showroom-uri, marcaând o evoluție inovatoare față de retail-ul clasic. Ceea ce se traduce prin servicii de calitate între online și offline.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI