Share This Article
Lacoste marchează colecția aferentă sezonului Spring/Summer 2021 prin reîntoarcerea la istoria mărcii, bogatul trecut al etichetei de modă fiind explorat de Louise Trotter (Creative Director-ul mărcii Lacoste) cu ajutorul emblematicului său crocodil, logo-ul mărcii franceze. O reîntoarcere transpusă de Louise Trotter în lookbook-ul – realizat sub bagheta fotografului Quentin de Briey – produs pe vehicle străduțe ale Parisului. Pentru această colecție, designer-ul deconstruiește emblemele Lacoste cu ajutorul ochiului atent al unui pasionat colecționar de obiecte vintage.
Rezultatul? Un exercițiu dinamic de reciclare a trecutului bogat al mărcii în combinație cu elemente vintage și linii contemporane, locul unde piesele vestimentare construite în studioul parizian sau atelierele Lacoste din Troyes (Franța) ne dezvăluie din viața vechilor țesături și accesorii, precum și stilul de lucru al epocii din care provin. Siluete casual sunt ancorate în formele unor piese vestimentare precum cele de tenis, golf, box, ciclism sau sporturi nautice, separările complicate fiind tăiate pentru a da naștere unor creații unice – în ediție limitată – în care tricourile Polo devin pantaloni de jogging, iar jachetele din nylon sunt reconfigurate în pantaloni de tenis, în timp ce puloverul de tenis se regăsește în forme hibride nefinisate.
De asemenea, piese clasice Lacoste sunt create cu o linie exagerată; fustele plisate sunt scurtate, hanoracele decupate, în timp ce parka oferă purtătorului o atitudine relaxată. Tricourile Polo sunt împinse la extrem: cu dungi sau striații, ele sunt realizate din tricoturi cu mâneci scurte franjurate. Având în centrul colecției faimosul logo Lacoste, Louise Trotter aduce laolaltă croiurile imprimante de-a lungul deceniilor, transformând simbolistica acestuia cu ajutorul noilor expresii tactile. De la un imprimeu cursiv de crocodil și până la boderia fină – un motiv regăsit în bogata arhivă a mărcii franceze – sau revenirea serigrafiată a design-ului “Chemise Lacoste”, grafica colecției punctează fiecare piesă în contrast cu afirmațiile monocrome tăiate și combinate împreună.
O referință o reprezintă prezența casei franceze Lemarié, specializată în broderie și penaj încă din 1880, colaborarea simbolizând spiritul colajului de sezon. În pemieră mondială, marca franceză invită savoir-faire-ul specific Lemarié în lumea vestimentației sportive, rezultatul fiind un spectaculos hanorac crem și un tricou Polo piqué alb, supradimensionat, brodat cu forme geometrice în forma unui crocodil. Denumită #CrocoCouture și limitată la doar două sute de piese (inclusiv pentru piața internațională), colecția marcată de aceste creații unice va fi disponibilă exclusiv pe platforma de comerț electronic a etichetei de modă începând cu prima parte a lunii decembrie. Detalii aici: LACOSTE
Mai multe informații aici: WATCHES