Share This Article
Kering Eyewear este cel mai nou jucător pe piața ochelarilor de protecție cu lumină albastră, o oportunitate declanșată de utilizarea în creștere a ecranelor digitale, un fenomen accelerat de pandemia de Covid-19 din ultimul an. Pentru a realzia acest lucru, producătorul deținut de grupul francez de lux a lansat “Blue & Beyond” – în centrul proiectului regăsindu-se acel sentiment liniștitor al luminii albastre și ochelari de protecție UV fotocromi – menționează Kering Eyewear într-o declarație de presă.
“Introdus pentru prima dată în industria ochelarilor de lux, proiectul Blue & Beyond constă în combinația de cadre de înaltă calitate și lentil calitative cu dublă inovație, acestea fiind concepute special pentru a ameliora tensiunea ochilor atât în interior, cât și în exterior”, menționează comunicatul Kering Eyewear. Acești ochelari “inteligenți”, potrivit Kering Eyewear, sunt “caracterizați de un tratament de filtrare a luminii albastre cu lumină fotocromatică – care face posibilă reducerea impactului luminii intense de la laptopuri și dispozitive digitale – protejând ochii (și) atunci când sunt expuși la lumina soarelui”.
mai multe știri auto AICI
Kering Eyewear, grupul care creează modelele mărcilor Balenciaga și Bottega Veneta, precum și al etichetelor din grupul Richemont (Chloé, Alaïa, Dunhill sau Montblanc), vor implementa această tehnologie pe anumite modele din colecțiile Gucci, Saint Laurent și Montblanc. “În ultimul an, creșterea timpului petrecut în fața ecranelor digitale ne-a determinat să dezvoltăm noi tehnologii pentru această industrie. Lansarea proiectului Blue & Beyond marchează un pas înainte în angajamentul de a oferi modele de ochelari cu stil și funcționalitate”, a declarat Roberto Vedovotto (Președinte și CEO în cadrul Kering Eyewear).
Ochelarii care blochează lumina sunt din ce în ce mai populari, iar un număr tot mai mare de rame sunt dotate cu aceste lentile de specialitate. În viitor, se așteaptă o creștere semnificativă a piaței de profil, noi oportunități urmând să se deschidă pentru Kering Eyewear, grup care a închis exercițiul financiar pe 2020 cu o scădere de aproximativ 17,6% (487 milioane Euro) față de anul anterior. În ce privește noua tehnologie, această are ca referință numeroasele studii realizate în ultimii ani, Kering atrăgând atenția asupra efectelor negative ale luminii asupra ochilor și bioritmului, în funcție de intensitatea luminii și durata de expunere.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI