Share This Article
Kenzo a anunțat lansarea unei colecții denumite Kenzo Sport, dezvăluind o linie Ready-To-Wear marcată de note sportive care completează oferta de îmrăcăminte pentru bărbați și femei a mărcii. Disponibilă acum pe platforma de comerț electronic a mărcii, colecția oferă pasionaților prețuri – pentru îmbrăcăminte și accesorii – care încep în prezent de la 90 euro. În timp ce o serie de mărci se concentrează în acest moment pe lansarea de linii axate pe moda sustenabilă, Kenzo a ales ținutele de inspirație sportive pentru următorul său proiect.

Linia include piese inspirate de îmbrăcămintea sport, o referință la funcționalitate și stil, acestea beneficiind și de o puternică identitate grafică. Astfel, linia Kenzo Sport dispune de propriul său logo – în formă de X – care este ușor de identificat de restul simbolurilor clasice ale etichetei de modă. “O entitate stilistică pe deplin. Noua linie oferă o garderobă cu textură și grafică îndrăzneață, în care cercetările efectuate în domeniul țesăturilor tehnice se îmbină cu stilul și confortul. Este o linie distinctivă cu accente funcționale și fluide de gen, bazate pe mișcare și protecție”, se menționează într-un comunicat al mărcii.

Noua colecție pentru femei include tricouri, rochii sport, pulovere, pantaloni și topuri, în timp ce bărbații vor regăsi tricouri, șepci, trenciuri, hanorace sau pantaloni scurți. Această ofertă de îmbrăcăminte este completată de o selecție largă de accesorii, menționând aici pantofi sport, portofele, rucsaci sau huse pentru telefon. Disponibilă online – începând cu 28 august – noua colecție Kenzo Sport va ajunge în magazinele din întreaga lume pe 31 august 2020. Totodată, un pop-up store dedicat noii linii își va deschide porțile pe Rue de Archives din Paris (Franța) începând cu data de 12 septembrie 2020.
Detalii aici: KENZO SPORT