Share This Article
Karl Lagerfeld va lansa o colecție de lenjerie de corp – vineri, 13 noiembrie – noua linie marcând încă un pas în transformarea etichetei de modă într-un brand recunoscut la nivel global. O colecție care va fi lansată împreună cu Zalando, o platformă de comerț electronic cu sediul în Berlin (Germania), în magazinele fizice ale mărcii urmând să fie prezentă începând cu luna ianuarie 2021.
Conform lui Hun Kim (Design Director al etichetei), “…indifferent de zi sau ocazie, fiecare ținută începe cu lenjeria de corp. Noile stiluri ale mărcii formează elementele de bază ale unui dressing modern. Fie că sunt purtate pe dedesubt sau constitue un element vizibil într-un ansamblu, aceste piese au capacitate de a reuni un înteg aspect…”. Prima propunere pentru femei este alcătuită din stiluri dantelate, în nuanțe de negru: sutiene, body-uri, cămăși și lenjerie intima (inclusiv pantaloni scurți, tanga sau slipi). Cea de-a doua ofertă are tentă sportive, pe banda elastic regăsindu-se logo-ul brand-ului. De asemenea, stilurile casual implică ținute de casă: pantaloni scurți, cămăși cu mâneci lungi și halate. În același timp, linia masculină include boxeri, slipi și tricouri, toate purtând logo-ul mărcii Karl Lagerfeld imprimate pe banda elastică. “…deoarece marca noastră continuă să inoveze colecțiile sale, suntem încântați să lansăm această categorie de produse, cu un potențial ridicat în rândul clienților noștri….”, spune Pier Paolo Righi (CEO-ul etichetei de modă)
“…cu lenjeria intima, putem împărtăși în continuare estetica iconică a lui Karl Lagerfeld într-un mod nou și revigorant, conectându-ne astfel cu noua categorie de clienți…”, a completat executivul mărcii. Totodată, Karl Lagerfeld Loungewear a lansat o colecție ce include cașmirul, pulovere, tunici, pantaloni din lână, un cardigan, o mască pentru ochi și o linie de perne. Ținutele masculine au fost completate cu hanorace, pantaloni scurți și sport, fiecare piesă beneficiind de un amestec îndrăzneț al logo-ului Karl Ribbon. În acest moment, la nivel internațional există peste două sute de magazine Karl Lagerfeld mono-brand, cu boutique-uri emblematice în Dubal, Londra, Moscova, München, Paris sau Shanghai. De asemenea, magazinul său online este disponibil în 96 de țări, brand-ul fiind înregistrat legal în Amsterdam (Țările de Jos), printre investitori regăsindu-i ca acționari majoritari pe Fred Gehring și Silas Chou, în timp ce PVH sau Tommy Hilfiger – primii investitori au etichetei de modă – dețin fiecare câte o participație redusă. Detalii aici: KARL LAGERFELD.
Mai multe detalii aici: WATCHES