Share This Article
Actorul Jamie Foxx este una din celebritățile de la Hollywood și una din persoanele familiarizate cu segmentul băuturilor spirtoase. După revizuirea completă, marca a fost relansată cu un nou design de nume și etichetă, precum și un nou produs.
Revenit după o problem de sănătate, actorul american a decis să realizeze os chimbare a mărcii. Astfel, noul whiskey – denumit acum BSB (Brown Sugar Bourbon) – urmează să fie disponibil într-o sticlă de 0,70 litri. O schimbare majoră, dacă ținem cont că anteriorul produs era îmbuteliat într-un recipient de 0,60 litri. Extrem de aromat, acest whiskey se bucură de note proeminente de scorțișoară și, desigur, zahăr brun.
Poziționare
Sticla a fost reproiectată cu o textură negru-mat, în timp ce eticheta beneficiează de un logo BSB fosforescent. Conform unui reprezentant al mărcii, noul whiskey este produs în acest moment în Columbia (Tennessee). Whiskey-ul aromat este poziționat pe o piață în creștere, chiar dacă tradiționaliștii nu se grăbesc (încă) să-l cumpere. “2023 a fost unul record pentru whiskey-urile aromate”, spune Lauren Kiyak (WES Brands).
“Vânzările de whiskey-uri aromate au ajuns în acest moment la aproximativ 18,25 milioane litri în 2023. Se remarcă o creștere substanțială, de peste 4 milioane litri față de 2019”, adaugă Lauren Kiyak. De fapt, în timp ce vânzările de whiskey “clasic” au stagnat, Jack Daniel’s-Apple a crescut cu 50% în segmentul aromat. Iar această creștere a pieței a condus, după cum era așteptat, la extinderea portofoliului de produse și a altor distilerii.
Filozofie
“Viața este prețioasă, iar eu am încercat să o trăiesc la maxim. În calitate de băutor pasionat de whiskey, a deține o marcă a fost obiectivul meu în viață. Cu BSB acest vis s-a împlinit în sfârșit”, a spus Jamie Foxx. “BSB este o odă a filozofiei mele personale. Este despre modul cum poti aduce împreună oamenii pentru a sărbători viața”, completează artistul. În acest moment, whiskey-ul este disponibil pe site-urile de specialitate.
Jamie Foxx | BSB Whiskey