Share This Article
Globe-Trotter a sărbătorit emblematicul său logo cu Elephant. La finalul lunii mai, compania britanică a adăugat colecției sale o ediție limitată de genți de călătorie. De menționat, această ediție își dorește a fi un sprijin în conservarea vieții sălbarice și mediului lor natural.
Pentru cei ne-familiarizați cu această marcă, trebuie știut că Elefantul a fost ales drept logo la începutul secolului trecut. Iar spatele emblemei Elephant John lui există o poveste amuzantă și, totodată, foarte plăcută. Acesta are la bază un anunț din anul 1912 și a apărut pentru prima data într-un catalog în 1912-1913. La acea vreme, anunțul promova rezistența și durabilitatea genților de călătorie Globe-Trotter.
Începuturile unui logo
Suntem în anul 1912, moment cțnd compania britanică decide să arate durabilitatea produselor sale. În acest scop, ei apelează la un animal din Grădina Zoologică a orașului Hambrug (Germania). Animalul a fost forțat să se urce pe geanta de călătorie, aceasta reușind să-și păstreze forma sub uriașa presiune. Elefantul, poreclit Elephant John, a fost folosit de atunci ca simbol al durabilității și rezistenței mărcii britanice.
Exemplul Victorian al rezistenței a trecut testul timpului, chiar dacă elefanții sunt una dintre cele mai amenințate specii. Astăzi, ca un omagiu adus mascotei sale, Globe-Trotter a decis să colaboreze cu organizația Elephant Family. Fondat în 2020, ONG-ul are misiunea de a proteja viața sălbatică din Asia prin diferite programe de conservare. Totodată, mediul natural joacă un rol important în startegia de conservare a ecosistemului asiatic.
Colecția Elephant Family
Colecția Elephant Family este compusă din genți cu difeite dimensiuni, inclusive o geantă de mână London Square. Realizată în nuanțe de gri, geanta dispune de o fermecătoare ilustrație în interior și poartă semnătura artistei Rebecca Campbell. Aceasta descrie o turmă de elefanți care traversează un peisaj verde, sursa d einspirație fiind o călătorie în India. În fine, încasările ediției GLOBE-TROTTER sunt donate organizației pentru susținerea activității.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI