Share This Article
În segmentul băuturilor premium, luna februarie a fost marcată de lansarea campaniei globale a producătorului scoțian de whisky Glenmorangie. În prim-planul acestei campanii îl regăsim pe Harrison Ford, artist recunoscut pentru numeroasele sale roluri în filme de aventură.

Intitulată “Once Upon a Time in Scotland”, seria de filme îl prezintă pe Harrison-Ford în timp ce călărorește la sediul distileriei. Situată în Highland, distileria Glenmorangie îi prezintă acestuia modalitatea prin care se obține cel mai bun whisky din lume. Artistul este surprins în timp ce se bucură de experiența scoțiană autentică, inclusiv prin purtarea unui kilt tradițional. De asemenea, el încearcă pronunția tipică Scoției.
Decorul
Filmul pune accent pe interacțiunea artistului cu localnicii, el fiind surprins în timp ce conversează cu aceștia. Sunt scene filmate într-un stil neconvențional, realizate deliberat “în afara scenariului”. Filmată în ținutul pitoresc din nord-estul Scoției, campania publicitară surprinde frumusețea natural a zonei Highland. În imagini apare inclusiv distileria istorică din Tain, locul unde a fost creat Glenmorangie acum peste 180 de ani.
Totodată, este prezent castelul Ardross, ridicat la începutul secolului XIX, precum și splendidele peisaje care înconjoară Loch Glass. Alături de artistul Harrison Ford este prezentă și “adevărata” echipă a distileriei Glenmorangie. Sunt cei care fac ca aceste produse să fie recunoscute pentru calitatea lor la nivel global. De asemenea, în prim-plan sunt prezente (și) produse precum Original 12 Years Old sau Infinita 18 Years Old.
Experiența
“Harrison Ford este o afacere: un artist iconic la nivel global și un iubitor de whisky. A fost un vis devenit realitate pentru noi. Îi urăm bun-venit în casa din Highland și îl invităm să descopere istoria mărcii Glenmorangie. Este un artist care și-a perfecționat arta în timp, conferindu-i o adevărată apreciere din partea echipei noastre. Sperăm că iubitorii whisky-ului vor descoperi whisky-ul prin ochii artistului”, spune Caspar MacRae.
Mai multe detalii sunt disponibile AICI.

