Ghost, estetică denumită Post Opulence

0
19
Rolls-Royce (Animație Post Opulence - Ghost)

Ghost – În urmă cu mai bine de șase ani, o echipă de specialiști din domeniul luxului, designer, ingineri și artizani s-au reunit pentru a începe dezvoltarea noului Rolls-Royce. Un colectiv constituit pentru a se asigura că noul model Ghost va deține locul său în portofoliul prestigiosului constructor de automobile britanic și că va reprezenta un set unic de valori ale clienților. Încă de la lansarea modelului Ghost, devenit un model de succes în gama Rolls-Royce, proximitatea unică a mărcii  față de clienții săi, a permis echipei accesul la un număr mare de informații.

Un acces care o oferit dorințele, opiniile și schimbările pe care le doresc clienții de lux de la un model Ghost. Această cercetare primară a permis echipei să creeze un produs axat pe dorințele reale ale acestor consumatori, informațiile fiind utilizate pe măsură ce noul Ghost prindea contur. Ca în cazul a multor altor cercetări realizate de specialiștii mărcii, experții au fost rugați să-și prezinte concluziile, clipul asociat acestui articol împărtășind câteva dintre ideile care stau la baza noului model Ghost – înaintea prezentării oficiale din această toamnă. Seria începe cu designerul Rolls-Royce – Henry Cloke – care a identificat o estetică definită de puritate și minimalism, denumită intern “Post Opulence”.

“Am constatat o dorință a clienților Ghost în respingerea detaliilor inutile, ei fiind în căutarea unor elemente de înaltă calitate, concepute atent, care să susțină și cele mai intense examinări. O filozofie care definește noul trend minimimalist al modelului Ghost”, menționează Henry Cloke. O propunere care se regăsește în comunicarea începută de producătorul britanic, marca apelând la serviciile ilustratorului Charlie Davis pentru a aduce progresiv în atenția publicului detaliile acestui autoturism, demersal fiind susținut de o serie de cinci podcasturi găzduite de Johanna Agerman Ross – curator al Twentieth Century and Contemporary Furniture and Product Design din cadrul Victoria & Albert Museum – acestea fiind disponibile pe Apple, Google, Spotify sau Deezer.

Detalii aici: ROLLS-ROYCE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here