Share This Article
Frozen Romania era lansat în urmă cu exact cinci ani – pe 16 martie 2016 – de cuplul creativ “Traveller’s Tales” (Stanly & Katya), acesta fiind și primul lor proiect de călătorii,Un drum marcat de un model X6 M50d prin România spulberată de viscol şi acoperită de iarnă grea. Rezultatul a fost un prim scurtmetraj care s-a bucurat de un succes internaţional deosebit, fiind prezentat într-un comunicat de presă internaţional al constructorului german, precum și pagina oficială bmw-m.com.

Au urmat o serie de aventuri prin Europa – Scoţia, Portugalia sau Norvegia – dar şi proiecte comerciale cu BMW Group România, un proiect internaţional cu MINI Electric şi o serie de scurtmetraje pentru Concursul de Eleganţă Sinaia 2017, lansarea naţională de presă BMW Seria 2 Gran Coupé sau proiectul #NightDrive. La exact cinci ani de la lansarea primului proiect, Traveller’s tales se întoarce în România cu al cincilea scurtmetraj de călătorie – Frozen Romania II. Pentru această experienţă, echipa a folosit, încă o dată, legendarul motor M50d, acum la retragerea istorică de pe piaţă a acestui propulsor cu adevărat unic.

Cu cei 400 CP şi 760 Nm, M50d va rămâne cel mai puternic diesel de 3 litri construit vreodată, stabilind recordul în ceea ce priveşte raportul putere-cilindree şi cuplu-cilindree pentru un motor alimentat cu motorină. De această dată a echipat un BMW X5 cu suspensie pneumatică, oferind ingredientele perfecte pentru o înfruntare cu iarna în munţii din România: putere şi tracţiune, eficienţă şi autonomie excelente, capacităţi de off-road pentru drumuri acoperite de zăpadă, dar şi spaţiu şi confort pentru cele 10 zile de aventură. Obiectivul principal al călătoriei din acest an a fost cel mai emblematic drum din România – Transfăgăraşan.
Mai multe știri auto AICI
“Când am plecat în călătoria Frozen, ne aşteptam să avem o experiență oarecum similară cu prima noastră excursie de iarnă de acum cinci ani. Am fost surprinși de cât de diferite erau lucrurile de data aceasta! Unele dintre locații erau greu de recunoscut și, din cauza vremii deosebite, cu vânturi extrem de puternice și schimbări bruşte de temperatură în acest an, au existat multe avalanșe, ceea ce face ca în unele locații să se ajungă destul de greu. Chiar dacă legendarul Transfăgărășan este închis pentru iarnă (și cea mai mare parte a anului, sincer), l-am vizitat oricum, deoarece arată uimitor şi enigmatic în acest sezon”, povestesc Stanly & Katya.

Traveller’s Tales a produs şi un film care urmează să fie prezentat pe canalele social media BMW România şi showroom-urile mărcii din toată ţara. “BMW X5 este o poveste de succes în România, dar şi colaborarea noastră specială cu Traveller’s Tales poate fi rezumată prin acelaşi slogan puternic – «Never stop». Mergem mai departe împreună, suntem de neoprit”, explică Andreea Ciglenean (Marketing Manager BMW România). “Stanly şi Katya comprimă poveşti puternice în scurtmetrajele lor. Este o mare bucurie să putem lucra împreună”, explică și Alex Şeremet (Corporate Communication Manager BMW România). Detalii BMW România AICI.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI