Share This Article
Ferragamo a lansat un parfum nou – dedicat bărbaților – o combinație între încredere, pasiune și rafinamentul bărbatului modern. Creat de parfumierul Antoine Maisondieu, noua aromă oferă bărbaților note lemnoase, de citrice, care se împletesc cu rădăcinile florentine ale cunoscutei mărci de lux italiene. Aroma proaspătă de citrice mediteraneene se împletește cu notele de bergamotă și lâmâi vibrante, florale, cu puterea violetelor care ies în evidență cu ajutorul pielii Ferragamo.

Notele calde de mosc și vetiver completează parfumul, mărind dimensiunile sale senzuale. Atenția la detalii ne aduce și un ambalaj nou pentru acest parfum, Ferragamo fiind disponibil într-o sticlă rafinată, modernă, cu o formă zveltă, care seamănă cu o clădire de tip “zgârie-nori”, o invitație la descoperirea detaliilor sale din perspective diferite. O bandă navy vertical vine să îmbunătățească silueta – suprafața fiind și gazda logo-ului mărcii – acesta rulând dinspre partea de jos în sus. Semnătura cataramei Salvatore Ferragamo Gancini – din metal, în nuanțe argintii – vine să completeze design-ul final al sticlei.
Noul parfum este construit în jurul conceptului “Cine vrei să fii?”, pentru acei bărbați care se simt liberi și care își urmează instinctul, care “joacă” după propriile lor reguli, în timp ce îmbrățișează provocările societății contemporane din perspective diferite, cu o doză mare de creativitate și curiozitate nelimitată. Un parfum conceput pentru bărbatul care se află într-o mișcare continuă – prin conexiuni și experiențe emoționale dinamice – conștient că poate fi așa cum dorește el, și care are un impact durabil oriunde el este prezent. În fine, noul parfum este disponibil în sticluțe de 50 ml și 100 ml, el putând fi achiziționat din magazinele de specialitate sau pe platformele de comerț electronic dedicate. Mai multe informații despre parfum sunt disponibile prin accesarea link-ului de mai jos.