Fawaz Gruosi a lansat propria marcă!

0
139
Fawaz Gruosi (Foto Getty Images)

Fawaz Gruosi, o personalitate pe care am avut onoarea să o cunosc la un târg de ceasuri & bijuterii, este unul dintre cei mai influenți bijutieri din lume. După succesul înregistrat cu deGRISOGONO, bijutierul și-a lansat propria marcă omonimă. De asemenea, Grousi a inaugurat și primul său magazin în Londra – situat pe Berkley Square – proiectat de designer-ul de interior Francis Sultana. “Când mă privesc în oglindă, știu clar că trebuia să lansez un nou brand. Aduc ceva nou în domeniul bijuteriilor și, încă odată, mi-am urmat inima”, a declarat bijutierul de origine italiană.

Fawaz Gruosi (brățară cu diamante & smaralde)

O lansare care vine la mai mult de un an de la părăsirea postului de Creative Director al mărcii deGRISOGONO, locul unde și-a clădit o bună reputație pentru stilul său eclectic. În timpul mandatului său, cina anuală de gala deGRISOGONO devenise punctul culminant al faimosului Cannes Film Festival. Din păcate, marca a dispărut la începutul anului trecut – atunci când a intrat și-a declarat falimentul – 65 de angajați pierzându-și postul. Începuturile brand-ului sunt în anul 1993, atunci când Fawaz Gruosi deschide un mic boutique pe Rue du Rhône (Geneva), principala arteră comercială de lux din orașul elvețian.

Fawaz Gruosi (brățară cu diamante roz și rubine)

Cu o primă linie de succes (cercei pentru Begum Aga Khan), Fawaz lansează colecția – cu diamante negre – care avea să-i aducă și renumele, înainte de a dezvolta primele ceasuri deGRISOGONO. Totodată, în 2017, marca elvețiană înregistrează și un record în cadrul licitației Christie’s Magnificent Jewels, atunci când a vândut cel mai mare smarald – o piatră de 163 carate încorporată într-un colier – pentru suma de 33,5 milioane franci elvețieni. Născut la Florența (Italia), Gruosi a început să lucreze la vârsta de 16 ani la bijutierul florentin Torrini pentru a-și întreține familia după moartea timpurie a tatălui de origine libaneză.

Fawaz Gruosi (inel cu diamante & safire)

Pasul următor îl reprezintă asocierea cu Harry Winston, devenind General Manager al magazinului din Arabia Saudită, exact în momentul când piața de bijuterii din Orientul Mijlociu începea să crească. În anul 1982 el este angajat de Bulgari și adus la Roma ca Global Manager al brand-ului de lux italian, în special pentru secțiunea VIP. Ulterior, el decide să lanseze deGRISOGONO – un nume care provine din cuvântul grec Chysogonos (născut din aur). Astăzi, design-ul boutique-ului londonez are ca sursă de inspirație stilul Art Déco (din anii 1920 a orașelor Paris și Milano), cei 105 mp oferind clienților un spațiu intim, personalizat. Detalii aici: FAWAZ GRUOSI

Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații – AICI

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here