Home STYLE Facebook Watch, rival pentru YouTube?

Facebook Watch, rival pentru YouTube?

0
Facebook Watch (foto - GettyI mages)

Facebook Watch a fost lansat la finalul anului 2017, pagina video atrăgând până acum circa 1,25 miliarde utilizatori pe lună. O cifră ce se apropie de statistica YouTube, o platformă care rămâne în acest moment liderul incontestabil al serviciilor de streaming vieo (cu peste 2 miliarde utilizatori pe lună). Încă d ela lansare, Facebook Watch și-a intensificat parteneriatele pentru a oferi conținut original și innovator, clipuri media și divertisment sportive către cei 2,5 miliarde de abonați ai platformei Facebook.

Facebook Watch

Deși mai puțin de jumătate dintre utilizatorii platformei vizionează clipurile postate în secțiunea F.Watch, platforma a cunoscut o creștere în popularitate pe parcursul izolării din prima parte a anului. Conținutul religios și fitness erau printre cele mai căutate subiecte, la fel și clipurile despre jocuri. Potrivit presei de peste ocean, numărul de ore urmărite pe această secțiune a crescut cu 75% între primul și al doilea trimestru al anului 2020. În ciuda acestor cifre, F.Watch este departe de performanțele YouTube, un serviciu care rămâne popular printre utilizatorii online. Având în vedere această situație, Facebook a decis să-și provoace rivalul, găzduind clipuri muzicale pe fila F.Watch (serviciu disponibil momentan în Statele Unite, Thailanda și India).

Facebook Watch (opțiune nouă)

Ca o particularitate, serviciul este dotat și cu un sistem de recomandare muzicală care se adaptează în timp la gusturile personale ale utilizatorilor. “De-a lungul timpului, experiența va deveni mai personalizată în funcție de gusturile fiecărui utilizator, în funcție de artiștii pe care aceștia îi vor urmări sau a clipurilor cu care vor interacționa. Destinația muzicii F.Watch va fi disponibilă atât pe desktop, cât și pe iOS sau Android”, a menționat un representant al platformei sociale. De asemenea, platforma va susține conținut original, conceput special pentru a rivaliza cu platforma video Google. Rămâne de văzut dacă noul serviciu (trebuie să recunosc că eu îl urmăresc deja) va genera la fel de mulți utilizatori ca YouTube, timpul fiind de partea celor care îndrăznesc!

Detalii aici: FACEBOOK

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Exit mobile version