Ermenegildo Zegna a lansat My Cesare, prima sa colecție personalizată de sneakers sub titulatura „locul unde universul luxului se întâlnește cu streetwear-ul”. O colecție definită de Ermenegildo Zegna drept „viitorul luxului streetwear”, gama de produse My Cesare permițând purtătorului personalizarea pantofilor sport cu până la zece nuanțe de culoare. Conform reprezentanților mărcii, „Noțiunea unui pantof sport de lux, complet personalizat, este incredibil de nouă și unică”.
„My Cesare reprezintă punctul unde universul luxului și al stilului streetwear se întâlnesc, arătând totodată modul în care abilitatea noastră de a realiza produse manufacturate se împletește cu încălțămintea hyper-detaliată și sportivă”. My Cesare este o extensie a gamei de pantofi sport „Cesare”, o colecția prezentată pentru prima dată publicului în timpul show-ului toamnă/iarnă 2019 – desfășurat la Milano.
Ultra-ușori, versatili și perfecți pentru absorția șocurilor, pantofii sunt caracterizați prin silueta îndrăzneață și construcția multi-material, ceea ce le conferă un design elegant și ușor de modificat. De asemenea, purtătorii își pot personaliza perechea de încălțăminte, ei având posibilitatea de a alege din cele zece nuanțe de culoare – în diferite combinații – din partea superioară a pantofului. Printre elementele ce pot fi schimbate, regăsim sigla „XXX” (realizată manual) și posibilitatea de a alege șireturile texturate. Totodată, există (și) opțiunea ca partea din spate a pantofului să fie personalizată cu inițialele proprietarului.
„Indiferent dacă doriți o talpă intermediară colorată, schimbați sigla XXX în nuanța de culoare preferată, modificați elemente de construcție sau personalizați fontul și inițialele poziționate în partea din spate a pantofilor – acesta este viitorul produselor de lux streetwear”, adaugă reprezentanții mărcii. „Noi provocăm convenții, fiind totodată pionieri în introducerea de noi tehnici sartoriale, fără a pierde din vedere rădăcinile italiene ale mărcii”. În momentul lansării, Ermenegildo Zegna a mandatat conducerea creativă a DJA – cu sediul în Londra – să creeze campania care stă la baza acestui concept. Astfel, campania My Cesare – care include și un videoclip – aduce în prim plan logo-ul de inspirație romană, creând o „campanie îndrăzneață și jucăușă, care oferă un nou statement iconicului brand Zegna”.
Fondată în 1910, Ermenegildo Zegna este una dintre cele mai reprezentative companii angrenate în segmentul de lux masculin, alături de propriile sale creații marca italiană fabricând și costume pentru diferiți designeri sau mărci, precum Gucci sau Tom Ford. Sursă informare: Ermenegildo Zegna & Dezeen.