Share This Article
Enzo Ferrari este cunoscut ca unul dintre cei mai vizionari constructori auto din lume. Pionier legendar, el a fondat imperiul auto Ferrari, una dintre cele mai emblematice mărci din lume. Non-conformist, el era cunoscut pentru pasiunea sa pentru inovație!

Este o pasiune egalată doar de spiritul său pentru cursele din motorsport. Peste ani, producătorul de instrumente de scris Montblanc încapsulează acest spirit dinamic într-o piesă gândită pe măsura geniului creatorului. Acel spirit regăsit la Scuderia Ferrari, prestigioasa echipă nelipsind niciodată de pe grila de start a Formulei 1. Montblanc aduce un omagiu lui Enzo Ferrari, personaj care continuă să inspire generațiile actuale.
Colecția
Devotamentul mărcii pentru măiestrie și inovație sunt transpuse astăzi în crearea a trei instrumente de scris speciale. Sursa de inspirație este oferită de legendarul model Ferrari 500 F2, fiecare instrument fiind ușor conturat și elegant. Urmând liniile bine conturate ale mașinii de curse, rezultatul este unul special. Elementele de design aduc în prim-plan grila radiatorului, emblema Montblanc regăsindu-se pe vârful capacului.

De asemenea, pe suprafața capacului apare gravat volanul unui model Ferrari 250 GTO și semnătura celebrului constructor. În schimb, pe reversal capacului se poate observa silueta căluțului cabrat, un simbol incontestabil al mărcii. Emblema are la bază un cadou primit de constructor, cu promisiunea că îi va purta noroc în tot ce întreprinde. Ținând cont de locul Ferrari în lumea de astăzi, se pare că Zeița Fortuna este întotdeauna alături de marcă.
Instrumentul
Fiecare instrument al acestei ediții speciale este conceput pentru a evoca realizările acestui pionier al vitezei și ingineriei auto. Numită după anul nașterii lui Enzo Ferrari, ediția este limitată la 1898 de bucăți. Fiecare instrument cuprinde un set de caracteristici distinctive care vorbesc despre expertiza constructorului. Se remarcă stiloul Montblanc – doar 98 bucăți – care aduce aminte de perioada când a fost creat logo-ul mărcii (1923).
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI