Share This Article
Cu o strategie de electrificare bine aplicată, DS Automobiles este una din companiile cu cele mai scăzute emisii din Europa. Cum o treime din vehiculele produse sunt deja electrificate, constructorul francez accelerează strategia de implementare a sustenabilității.
Astfel, la orizontul anului 2024, fiecare model nou DS Automobiles va fi exclusiv 100% electric, conform reprezentanților mărcii. Plecând de la acestă direcție strategică, constructorul a anunțat că primul model 100% electric din gamă evoluează. Comercializat din 2019, DS3 Crossback E-Tense atinge o autonomie de 341 km, beneficiind acum de o creștere cu 7 procente. O evoluție care a avut în vedere în condiții reale a modelului.
Dezvoltare
Evoluția acestui DS3 Crossback E-tense a ținut cont de condițiile de utilizare reale ale vehiculului. Pompa de căldură a mașinii a fost completată cu un senzor de umiditate pentru o eficiență sporită. Oferită standard, pompa permite producerea de căldură prin compresie, pentru a genera aer cald. Rezultatul acestei îmbunătățiri este reprezentat de reducerea consumului de energie. De asemenea, raportul transmisiei a fost și el optimizat.
Odată cu raportul de transmisie, eficiența a fost mult îmbunătățită. Alături de aceste detalii, trebuie să amintim și de pneurile noi de 17 inch (clasa A), dezvoltate de producătorul de anvelope Continental. Un detaliu important, ținând cont de câștigul autonomiei în condiții reale de utilizare. Oferite la dimensiunea 250/60 R17 96H, anvelopele Continental EcoContact™ 6 Q introduc un nou compus cu siliciu de înaltă tehnologie.
Viitorul
Cum viitorul mobilității este unul electric, DS Automobiles ține pasul cu dezvoltarea tehnologică a vehiculelor sale. Echipate cu baterii de înaltă capacitate, mașinile produse în Franța oferă autonomie crescută și facilități la bord premium. Rafinamentul specific mărcii este completat de specificații tehnice adaptate nevoilor clienților mărcii. Detalii care fac parte din obiectivul constructorului de reducere accelerată a emisiilor de carbon.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI