DS Automobiles, studiu despre artă!

0
18
DS Automobiles (DS4)

“Mona Lisa” este opera de artă pe care majoritatea britanicilor vor să o vadă, potrivit unui raport DS Automobiles. Celebrul portret a lui Leonardo da Vinci a învins lucrări precum “Țipătul” (Edvard Munch) sau “Noapte înstelată” (Vincent Van Gogh)!

Modele DS (foto DS Automobiles)

“Mona Lisa” a fost evidențiată de 19% dintre respondenții studiului printre lucrările pe care și-ar dori să le vadă. Ea se clasează printre primele șase cele mai vizitate opera de artă, conform platformei Google Arts and Culture. “Omul Vitruvian” s-a situat pe locul doi (14%), iar “Fată cu cercel de perlă” a fost mai puțin populară (9%). În ce privește muzeele, Louvre (Paris) s-a situat pe primul loc în dorința britanicilor de a-l vizita. 22% dintre aceștia l-au considerat cea mai bună alegere.

Studiul

Începând cu anul 2015, DS Automobiles a colaborat cu emblematicul Louvre, creând ediții speciale inspirate de muzeu. În centrul colaborării regăsim “stilul avangardist”, un stil sinonim cu design-ul parizian sau francez. De asemenea, constructorul auto este partener oficial al Paris Fashion Week din 2019, susținând asocierea cu haute couture-ul francez. Printre modelele asociate regăsim DS 7 sau DS 9, fiecare oferind o parte din esența savoir-faire-ului de lux francez.

Interior DS (foto DS Automobiles)

Totodată, cercetarea a ridicat întrebări despre cât de dornic este publicul britanic să călătorească pentru a vedea artă. Răspunsul poate fi interpretat ca nefiind încurajator, 38% indicând o economisire a timpului prin vizionarea online a acestora. Un procent semnificativ (36%) a indicat că nu poate viziona o galerie de artă din cauza constrângerilor de timp. Alte probleme remarcate în studiu au fost costul călătoriei și imposibilitatea de a găsi pe cineva cu aceleași interese.

Parteneriatul

“Arta se regăsește în centrul filozofiei DS Automobiles și o folosim pentru a inspira un stil de viață complex. Clienții se bucură de calitatea design-ului și materialelor pe care le folosim în construcția vehiculelor noastre. Parteneriatul cu Muzeul Louvre evidențiează sinergia mărcii cu lumea artei și design-ului. Influența artistică se regăsește în practica utilizării anumitor materiale, precum pielea sau perlele”, Jules Tilstone. Începând cu 2024 toate modelele noi vor fi 100% electrice.

Detalii aici – SAVOIR-FAIRE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.