Share This Article
Dolce & Gabbana și-a anunțat întoarcerea în cadrul evenimentului desfășurat sub egida Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI). Din 1990, atunci când eticheta de modă a părăsit evenimentul desfășurat la Milano – cauza fiind dezacordurile cu conducerea organizației de la acea vreme – marca a găzduit spectacolele sale d eprezentare în afara calendarului oficial al săptămânei modei. Recent, eticheta a dezvăluit că va participa la prima ediție Milano Digital Fashion Week, show-ul fiind programat pentru data de 15 iulie.

Într-un interviu acordat publicației Corriere della Sera, cei doi designer – Domenico Dolce & Stefano Gabbana – au menționat că vor organiza un adevărat sepctacol de pistă în grădinile Univesității Humanitas, o școală medical ale cărei cercetări le susțin. Având în vedere circumstanțele actuale – audiența și numărul de piese limitat – evenimentul va fi transmis în direct prin intermediul platformei digitale a săptămânii modei, găzduită de CNMI în perioada 14 – 17 iulie. Totodată, în ce privește prezentarea colecției Alta Moda a mărcii, Dolce & Gabbana a anunțat lansarea propriului videoclip de prezentare. “Aceasta este o revenire minunată a etichetei Dolce & Gabbana, un pas care va duce la întărirea sistemului nostru.. Se întâmplă într-un moment dificil pentru segmentul de modă și este o legătură puternică între designer și țara noastră”.

“Acum, mai mult ca oricând, este important să fim uniți ca sistem și să protejăm unicitatea industriei noastre”, a declarat Carlo Capasa (President & CEO în cadrul Camera Nazionale della Moda Italiana) într-un comunicat remis presei. Eticheta de modă nu a părăsit niciodată filozofia CNMI, aceasta participând la recenta inițiativă a organizației de modă – Italia, we are with you – eveniment care a oferit forțelor implicate ventilatoare și materiale medicale în timpul pandemiei de Covid-19. “Am iubit întotdeauna Italia, frumusețea și resursele sale, oferindu-ne toată energia în sprijinirea țării și făcând-o cunoscută la nivel internațional. Mai mult ca oricând, segmentul de modă trebuie să fie pozitiv și unit. Într-un moment atât de ciudat, am considerat că este important și corect să ne unim forțele”, au comentat cei doi designer pentru publicația italiană.