Dior anunță cel mai mare show de modă

0
79
Dior - Maria Grazia Chiuri

Dior a anunțat că va pune în scenă cel mai mare spectacol de modă live de la izbucnirea pandemiei de coronavirus, acesta urmând să se desfășoare la mijlocul lunii viitoare. Conform Mariei Grazia Chiuri (Creative Drirector-ul casei Dior), “Lumea este flămândă de haine cu «magie și emoție», etichetele de lux încercând să revină cât mai rapid la normal”. Astfel, prezentarea colecției Cruise – care trebuia să se desfășoare în luna mai – va avea loc în splendoarea barocă a Piazza del Duomo din Lecce, pe 22 iulie.

Dior (Colecție SS20)

Designerul italian a declarat că dedică acest eveniment – despre care a spus că va oferi o senzație “naturală și rurală” a motivelor sale florale – tatălui său, născut în regiunea Apulia. Chiuri, prima femeie care a condus casa de modă franceză, a menționat că tatăl ei “a învățat-o să creadă în ea și, în perioadele dificile, să creadă în viitor”. Ceea ce a însemnat și încercarea de a proteja numeroșii artizani care lucrează pentru Dior.

“Când vorbim de sustenabilitate, nu trebuie să uităm și de locurile de muncă ale lucrătorilor”, a declarat M.G. Chiuri într-o conferință de presă, o raritate în lumea extrem de controlată a modei. “Ne pasă de angajații noștri… și vrem să adoptăm cel mai bun mod de lucru”. Totodată, Dior a semnalat cu tărie că nu se va alătura rivalilor Gucci sau Saint Laurent în decizia lor de a opta pentru participarea la Paris Fashion Week, o strategie care are la bază dorința de a-și urma “propriul ritm creativ”.

Dior (Colecție. – SS20)

De altfel, mai multe mărci au solicitat o revizuire majoră a calendarului vestimentar. Însă, Pietro Beccari (CEO-ul mărcii Dior) amenționat potrivirea cu Paris Fashion Week și a apărat spectacolele live de pe catwalk. Totodată, el spune că nimic nu se compară cu “privitul și simțitul” pieselor vestimentare, iar compania vrea “să transmită un mesaj de renaștere după o perioadă marcată de mari dificultăți”.

Nimic nu oferă emoție mai mare ca un spectacol de modă. Un spectacol live oferă adrenalină atunci când “simțim” momentul creativ sau cțnd ne aflăm aproape de un termen limită. “Acesta este motivul pentru care dorim să realizăm un show live de modă, un spectacol care o să fie dorit întotdeauna de public”, adaugă Beccari. În încheiere, Pietro Beccari mai spune că, “Dior a decis să adopte o abordare pragmatică a crizei și să trăiască zi de zi”.

Detalii aici: DIOR

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here