Share This Article
De’Longhi, lansează prima sa campanie internațională, în rolul principal fiind cunoscutul artist Brad Pitt. Având ca nucleu un film produs de Damien Chazelle, compania și-a propus să facă cunoscută lumii povestea mărcii italiene.

“De’Longhi a înregistrat o creștere extraordinară în ultimii ani. Producția de espressoare pentru acasă a avut un rol central în această creștere”, spune Massimo Garavaglia (CEO-l companiei). “Pentru noi, Brad Pitt este ambasadorul perfect pentru a spune lumii povestea De’Longhi. El reprezintă chintesența spiritului mărcii: puternic și cunoscut la nivel internațional, dar, în același timp, sofisticat și elegant”.
Despre cafea
Cei care vor urmări spotul vor pătrunde într-o clasică ”zi din viața lui Brad Pitt”. De la cumpărarea cafelei boabe dimineața, la călătoria pe motocicletă în jurul Los Angeles-ului și oprirea pentru alimentare. Sunt scene care reprezintă anticiparea unui moment pe care îl așteptăm cu nerăbdare: acela în care ajungem acasă. Este acel moment când ne relaxăm cu o cafea sau cappuccino delicios.
Filmul care însoțește lansarea este memorabil pentru calitatea cinematografică și anvergură. De asemenea, el oferă un sentiment puternic de autenticitate – un element esențial al mesajului De’Longhi. Mai ales căe ste o companie de familie al cărei succes și evoluție se bazează pe valori antreprenoriale solide. Iar alegerea lui Brad Pitt înseamnă mai mult decât a lucra cu idol recunoscut la nivel internațional.
Despre echipă
Despre Brad Pitt știm că este un actor și producător renumit. De asemenea, ele este un activit pe probleme de mediu, colecționar de artă, pasionat de artă și design. Alături de actor și regizor, sportul se mândrește cu talentul altor doi câștigători de premii Oscar. Este vorba de Linus Sandgren (operator cinematografic) și Justin Hurwitz (compozitor). Două personalități acre au făcut parte din echipa ” La La Land”.

În ciuda faimei internaționale, Brad Pitt își menține aura de mister. O modestie care reflectă marca De’Longhi: o companie care nu și-a uitat niciodată rădăcinile, cu pasiune tipic italiană. Un brand orientat către armonie și eleganță, care transcende sstereotipurile și care este accesibilă întregii lumi. Emblematic și autentic în același timp. La fel ca un star de la Hollywood care își prepară singur o ceașcă de cafea. #perfetto
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI