Share This Article
Holiday Plan este noul proiect de business al antreprenorului Dan Ciocea și o premieră în rândul tour-operatorilor din România. Proiectul cooptează ca acționari mai multe agenții de turism, astfel că promite să devină unul dintre actorii importanţi din piaţă.

Pentru a înțelege demersul antreprenorului, vă invităm să ciți un interviu acordat publicației de business Ziarul Financiar. Demers care pornește de problema cea mai important a momentului: pandemia de Covid-19 și modul cum a afectat afacerile. “În mod evident, situaţia generată de pandemie a avut un efect negativ asupra tuturor afacerilor pe care le deţin. Business-ul cu saloanele de evenimente a fost cel mai afectat”, spune Dan Ciocea.
Adaptarea
“În ianuarie 2021 am început sa investim în retail-ul alimentar, respectiv într-un lanţ de supermarket-uri. Am iniţiat investiţia drept proiect-pilot, pentru a învăţa afacerea, iar, pe sfârşit de an, am inaugurat cinci unităţi noi. Totodată, am început construcţia unui hotel în zona Charles de Gaulle. Dorim să intre în circuitul turistic până 1 februarie 2022, cu venituri generate din turism şi restaurantul de tip lounge”.

“Intrând pe această piață şi căutând soluţii pentru conducerea operaţională a hotelului, am cunoscut o echipă de profesionişti cu potenţial. Din comunicarea cu aceştia s-au deschis alte perspective, către o nouă afacere, respectiv un tour operator autohton. Astfel, am dorit să realizăm un concept de business care nu există actualmente în România. Reprezintă o premieră, modelul urmând să fie prezent în sectorul de turism sub marca Holiday Plan”.
Vă invităm să citiți interviul integral AICI.