CLOS19, E-Commerce oferit de grupul LVMH

Clos19 – Conglomeratul de lux LVMH a lansat o platformă de e-commerce pentru divizia de vinuri şi băuturi spirtoase Moët Hennessy. Timp de zece ani, LVMH a oferit cunoscătorilor unele dintre cele mai bune experienţe şi băuturi din lume, luna aprilie aducând şi prima mişcare importantă a grupului în zona on-line.

Compania de lux a finalizat recent planurile de creare a unei noi platforme de comerţ electronic, misiunea acesteia fiind de a vinde experienţe de lux în plus faţă de produsele obişnuite ale casei. Intitulat de LVMH Clos 19, acest forum on-line urmează să ofere vinuri şi băuturi spirtoase din portofoliu – Moët & Chandon, Krug, Veuve Clicquot, Dom Pérignon, Château d’Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg sau Belvedere – precum şi servicii unice ce includ livrări 24 ore, alături de o serie de experienţe personalizate. Probabil vă întrebaţi în ce constă aceste experienţe personalizate?

Ei bine, acestea înseamnă petreceri private şi degustări la spectacole de anvergură, alături de servicii de livrare în cadrul unei excursii inclusiv în… Antarctica. Clos 19 a debutat în finalul lunii aprilie în Marea Britanie, intenţia fiind de a se extinde în Germania şi alte ţări importante din lume. Proiectat pentru a satisface o serie de bugete, experienţa oferită de grupul LVMH pleacă de la un cost minim de 230 de dolari, alături de o serie de alte oferte ce presupun servicii cu valoare adăugată mare. Mai multe detalii aici (www.lvmh.com/houses/wines-spirits/clos19).

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here