Share This Article
Chanel a apelat la șase muze de renume internațional pentru a sărbători două decenii de existență a ceasului J12, o piesă iconică care a fost lansată pentru prima dată în anul 2000. Realizat din matriale precum ceramica sau oțelul, Chanel J12 a devenit rapid unul dintre cele mai importante repere din lumea orologeriei, ceasul fiind lăudat nu numai pentru design-ul său unic, ci mai ales pentru rezistența și tehnologia de ultimă oră cu care acesta este dotat.

La aproximativ două decenii de la lansarea lui, ceasul este la fel de atrăgător, după cum ne-a demonstrat premiul Grand Prix Prix d’Horlogerie – primit la Geneva, în cadrul secțiunii “Ladies’ Watch” – decernat în 2019 pentru modelul J12 Caliber 12.1. Astăzi, la douăzeci de ani de la lansare, Chanel sărbătorește ceasul alături de șase dintre cele mai cunoscute modele și actrițe din lume, campania publicitară marcând o întoarcere în timp a cunoscutului brand orologer. Iar cea care a dat startul campaniei este actrița și modelul Lily-Rose Depp – născută în 1999 – cu un interviu exclusiv dedicat acestei aniversări și o fotografie unde este arătată purtând un model J12 din ceramic albă.

“Dacă aș putea să retrăiesc un moment dim ultimii 20 de ani… poate ar fi acela în care să devin mireasa din spectacolul Chanel de acum câțiva ani”, a menționat actrița de origine francezo-americană. Tânăra, care va împlini vârsta de 21 ani pe 27 mai, și-a început cariera prin rolul jucat în filmul “Tusk”, înainte a apărea în mai multe lungmetraje precum “The Dancer”, “Planetarium” sau “A Faithful Man”. În același timp, actrița a fost solicitată de lumea modei, ea apărând pe coperțile a numeroase reviste, cu o legătură puternică cu casa de lux Chanel. Totodată, campania aniversară va beneficia și aportul unor vedete precum Claudia Schiffer, Naomi Campbell sau Liu Wen.