Share This Article
CFDA (Consiliul Designerilor de Modă din America) a anunțat lansarea aplicației Runaway360, o platformă digitală concepută pentru a menține conectați membrii industriei americane de modă pe durata pandemiei de coronavirus. Conform anunțului CFDA, aplicația urmează să fie lansată în cursul lunii septembrie – înainte de New York Fashion Week – platforma “one-stop-shop” urmând să încorporeze “aspect cheie ale afacerii designerilor”, alături de prezentări de modă, articole de presă, sesiuni vânzări și interacțiuni cu consumatorii, scopul ei fiind de a promova vânzările mărcilor, “oferind industriei un instrument util în stimularea creativității industriei americane de modă“.
Instrumentul va oferi designerilor o cale digitală pentru a-și prezenta colecțiile și va oferi mărcilor pagini modulare, personalizabile, care să le permită prezentarea diferitele proiecte digitale. Pentru a facilita conexiunea între mărci, consumatori și presă, Runway360 va sprijini AR/VR, capabilități 360°, fluxuri video în direct, extensii de comerț electronic, funcții de cumpărare pentru consumatori și integrarea platformelor de social media. Totodată, platforma va permite designerilor să găzduiască virtual conferințe și kituri de presă, precum și imagini de la diferitele evenimente de modă. “Această perioadă de transformare în segmentul de modă necesită instrumente de business inovatoare”, a declarat Steven Kolb (Președinte & CEO al CFDA).
“CFDA anunță cu mândrie lansarea platformei Runway360, în încercarea de exemplifica talentul membrilor și industriei de modă americane. Runaway360 este mai mult decât un răspuns la distanțarea socială și a restricțiilor impuse călătoriilor la nivel local/internațional. Aplicația digitală îi va ajuta pe designerii care se confruntă cu nevoi pe termen scurt – cauzate de Covid19 – și va susține evenimentele ulterioare de modă, inclusiv cele care se vor desfășura live”, completează Steven Kolb. Odată lansată, platforma va fi accesibilă pe tot parcursul anului pentru consumatori, presă, comerț și retail-erii din întreaga lume, “aceștia având ocazia să exploreze și să colaboreze cu deisgnerii de modă americani”, conform reprezentanților CFDA.
Detalii aici: CFDA