Share This Article
După un proces complex de renovare și extindere, Cellini a redeschis emblematicul său magazin din centrul comercial București Mall. Odată cu redeschiderea, pe piața locală a fost un concept unic, aceasta devenind o locație de referință pentru marcă.
Noua suprafață acoperă 240 mp, fiind singura locație Cellini care oferă o zonă dedicată relaxării și experiențelor senzoriale deosebite. Pe lângă spațiul dedicat prestigioaselor mărci de ceasuri și bijuterii, Cellini Lounge devine un concept exclusiv și extravagat. Este o zonă care vizează redefinirea experienței de cumpărături prin adăugarea unei zone de cafenea și bar. Aici, clienții se pot relaxa alături de o cafea, șampanie sau deserturi.
Experiența
Noul concept va aduce în prim-plan cele mai prestigioase mărci din portofoliul Cellini: Hublot, TAG Heuer, Damiani sau Fabergé. Magazinul confirmă strategia brand-ului de a se dedica zonei premium și high-end pe piața locală. Conform reprezentanților mărcii, “se are în vedere introducerea de noi etichete, alături de dezvoltarea unui portofoliul propriu de produse”. Totodată, sunt încorporate cele mai noi tendințe din segmentul fashion.
“Prin lansarea conceptului, ducem mai departe misiunea de a dezvolta piața de ceasuri și bijuterii din România. Oferim clienților produse de calitate și experiențe deosebite în timpul procesului de cumpărare”, spune Dragoș Nicolae (CEO-ul Cellini Group). “De-a lungul timpului, marca a fost un pionier, aducând mereu elemente de noutate în piață. Noul concept confirmă strategia începută în 2018”, spune Raluca Simu (Managing Partner).
Conceptul
“București Mall continuă să aducă proiecte inovative pe piața locală, adăugând o premieră în portofoliul său de retail. Lansarea Cellini Concept Store are toate premisele să fie un succes și să transforme locația într-o destinație exclusivă. Suntem mândri să avem alături un brand puternic”, menționează Affan Yildirim (Membru în Consiliul de Administrație Anchor Group). În final, nu ne rămâne decât să vă invităm să vizitați noul concept.