Ceasurile elvețiene, vânzări în revenire!

0
100
Omega (De Ville Prestige)

Ceasurile elvețiene au cunoscut la finalul anului o încetinire a declinului vânzărilor, odată cu creșterea exportului către Japonia și Regatul Unit. De asemenea, Italia se menține pe locul nouă într-un top al vânzărilor, pe o piață marcată de scăderi accentuate, în principal datorită pandemiei de coronavirus la nivel global. Cu toate acestea, scăderea exporturilor ceasurilor elvețiene pare aacum aproape de revenire, dacă ar fi să ne luăm după datele publicate la finalul lunii noiembrie. Motorul acestei creșteri se menține China, care continuă să fie principala piață de desfacere a produselor de lux, acesteia reușind să i se alăture – chiar dacă la o distanță apreciabilă – Japonia și Marea Britanie.

Jaquet Droz (Grande Seconde)

Celelalte piețe, printre care și Italia, continua și ele să înregistreze creșteri semnificative, chiar dacă nu au scăpat încă de trendul negativ. La nivelul lunii noiembrie, exproturile de ceasuri elvețiene s-a situat la circa 1,70 miliarde Euro, în scădere cu aproximativ 3,2% față de perioada similară a anului trecut. Ceea ce se traduce printr-o încetinire a declinului, având în vedere că vânzările au cunoscut în luna iunie o scădere de circa 35%, în septembrie 12%, iar în luna octombrie 7,1%. Dacă ar fi să ne raportăm la perioada ianuarie – noiembrie 2020, exportul ceasurilor elvețiene a fost de 14,13 miliarde Euro, în scădere cu 23,5% față de perioada similar a anului 2019.

TAG Heuer (Autavia)

O creștere semnalată în ultima perioadă a veni dinspre ceasurile de ultimă generație – cu prețuri de peste 2800 Euro – care au înregistrat o creștere a numărului de unități vândure, dar și o ușoară scădere a prețului final. După cum menționat anterior, pe primul loc se află China (creștere de +69,5%), urmată de Statele Unite (- 2,8%), Hong Kong (-14%), Japonia (+2,4%), Marea Britanie (+21,8%), Germania (-1,1%), Singapore (-31,9%), Emiratele Arabe Unite (-3,7%), Italia (-27,8%) și Franța (-29%). În ce privește primele unsprezece luni ale anului, imaginea de ansamblu arată un singur semn pozitiv în primele zece piețe globale, cel al Chinei continentale.

Blancpain (Fifty Fathoms)

Totuși adevăratul test este reprezentat de luna decembrie. Cum industria ceasurilor elvețiene reprezintă peste 50% din cifra de afaceri globală a sectorului, segmentul este creditat cu circa 90% din producția totală. Astfel, datele de export reprezintă un barometru esențial pentru ceasurile din sector – nu numai printre manufacturile elvețiene, ci și la nivel global – în iunie 2019, organismal care gestionează exporturile de ceasuri menționau o scădere de circa 25% pe întregul an 2020. la finalul lunii noiembrie, declinul este sub acest prag, dar, ca întotdeauna, se așteaptă cifrele lunii decembrie (o lună extrem de important pentru vânzări). Detalii aici: FHH

Mai multe informații aici: WHEELS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here