CATHAY PACIFIC OFERĂ MENIU GOURMET

0
3
Cathay Pacific Gourmet

Pasagerii care vor călătorii la clasa Business a companiei aeriene Cathay Pacific vor avea în curând opțiunea de a comanda un meniu À la Carte, un nou grad de ospitalitate urmând a fi lansat începând cu 30 iulie (a.c.), personalul aflat la bordul avioanelor fiind responsabil cu primirea și onorararea comenzilor către pasageri. Meniurile principale vor fi realizate la bord de către personal instruit, asigurând astfel o calitate și prezentare mult mai bună, ingredientele proaspete ale acestor meniuri putând fi preparate individual.

Noua opțiune este rezultatul studiilor efectuate asupra comportamentului pasagerilor pe care compania aeriană le-a desfășurat pe parcursul anului 2017, scopul fiind de a îmbunătății experiența în timpul zborului, clienții Cathay Cacific declarând că doresc să vadă “îmbunătățirea calității alimentelor, a prezentării și personalizării, precum și o mai mare varietate a meniurilor servite în timpul zborului”. Noul serviciu urmează să ofere o gamă largă de meniuri, printre ele regăsind “preferințele din Hong Kong” – carnea de porc cu fidea de ou, fructe de mare wok în supă de homar, piept de vită cu tăiței de orez și mango cu pomelo și sago pentru desert. O componentă importantă o constituie cantitatea ce urmează a fi încărcată la bord, în acest sens fiind efectuate studii comparative pentru optimizarea acestor alimente.

Conform domnului Bernard Mills (Head of Customer Experience, F&B and Hospitality în cadrul Cathay Pacific), “Tehnologia ajută la identificarea preferințelor clienților noștri”. Astfel, pasagerilor li se vor oferi trei opțiuni pentru aperitive și până la șase opțiuni de meniu principal, acestea urmând a fi oferite pentru zborurile mai lungi de zece ore. De asemenea, există opțiunea unui “Meal Express”, o alternativă pentru clienții care preferă să doarmă în timpul orelor de servire a mesei. În plus, pasagerii care doresc să doresc să se odihnească, pot completa o nouă opțiune de comandă pentru micul dejun – aici existând posibilitatea de a alege masa de dimineață înainte de a se trezi. În fine, noul serviciu urmează să fie lansat către toți clienții care aleg să călătorească la clasa Business – pe rutele aflate la distanță – data anunțată pentru acest serviciu fiind 30 iulie 2018 (implementarea urmând să fie finalizată până la mijlocul anului 2019). Mai multe detalii aici (www.cathaypacific.com).

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here