CASĂ NOUĂ PENTRU BANG & OLUFSEN

0
113
Bang & Olufsen Romania

Calitatea și standardele înalte ale mărcii Bang & Olufsen respiră nu doar prin fiecare produs al mărcii, ci și prin noua față a showroom-ului din București, care preia filosofia și ”look”-ul pe care le au aceste spații pe toate meridianele globului. Cu fiecare anotimp, cu fiecare an, Bang & Olufsen se apropie de momentul în care va aniversa un secol de existență. Un secol de inovație, de excelență în domeniul tehnic, de tehnologii rafinate atât la nivel de calitate, dar nu numai. Da, pentru că designul este la fel de important.

Bang & Olufsen Romania

Și nu vorbim doar despre produse cu statut de operă de artă, mărturie stând numeroasele premii care au răsplătit imaginația specialiștilor mărcii, de la Ib Fabiansen, la Henning Moldenhawer sau pionierul minimalismului funcțional, Jacob Jensen, ci și despre modul în care au știut să găsească soluțiile pentru ca acestea să se integreze perfect din punct de vedere ambiental. Incluzându-le aici, evident, și pe cele mai speciale, pentru care au fost gândite variante…”la cheie”. Valorile despre care vorbim, parte a standardelor Bang & Olufsen, definesc imaginea contemporană a spațiilor mărcii indiferent de meridian. La fel și strategia de ultimă oră a producătorului, care vizează o nouă dispunere a elementelor de prezentare în așa fel încât să aducă sub acceași marcă, și sub-marca BeoPlay. Ale cărei produse, portabile, vor purta de-acum numele Bang & Olufsen, fiind însă poziționate mai sus pe scara prețurilor. Ei bine, și Bucureștiul se aliniază acestor standarde, showroom-ul primind o nouă față, contemporană. „A fost o investiție importantă, iar fie și numai faptul că toate materialele sunt aduse din Danemarca și sunt similare cu cele pe care le găsiți și în marile metropole europene vă poate oferi o imagine în acest sens. Este însă un lucru asumat, iar Bang & Olufsen face o declarație clară pe piață, probând și prin acest demers că, după 15 ani de prezență pe piața noastră, continuă să se impună pe piața luxului audio-video, la cel mai înalt nivel de calitate, design și integrabilitate cu sistemele de tip Smart Home“, menționează domnul Horațiu Ionescu (CEO al Bang & Olufsen România).

Showroom-ul și-a păstrat suprafața, are tot 66 de metri pătrați, dar acum a eliminate ”camera de demonstrație” de 30 de metri pătrați și propune un spațiu deschis în care se găsește toată gama de produse fabricate de marca nordică. Există astfel de un spațiu de expunere mai amplu, lucru necesar în contextul în care numărul de produse a crescut. În plus, permite prezentarea diverselor variante de dimensiuni, cromatică sau versiuni de prindere pe perete sau dispunere pe podea, dar și aceea de a le oferi clienților posibilitatea de a le testa sau de a se familiariza cu mostrele de materiale și culori pecare le vor alege pentru a-și personaliza echipamentele pe care le vor achiziționa. Schimbări regăsim și în ceea ce privește filosofia de viitor a mărcii pe piața românească. Bang & Olufesn își prezintă gama completă de produse în acest showroom dedicat din galeria comercială Marriott, dar își propune să stabilească și relații de distribuție pentru gama de produse portabile. „Vizăm și alte puncte de desfacere sau retaileri din domenii conexe locuinței, bineînțeles dacă aceștia sunt interesați să prezinte produsele în spațiile proprii conform standardelor Bang&Olufsen“, ne-a precizat domnul Horațiu Ionescu. Mai multed etalii aici (www.soundvision.ro). Foto – Rusu Dumitru Costinel.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here