Cartier a lansat un nou concept de boutique

0
140
Cartier (Rue du Faubourg Saint-Honoré - Paris)

Cartier a inaugurat la finalul lunii noiembrie un boutique destinat comercializării bijuteriilor și ceasurilor vintage, subliniind modul în care capitala Franței iese din izolarea cauzată de pandemia de Covid-19. Magazinul cu două etaje, cu o suprafață de aproximativ 260 mp, este situat vizavi de faimosul flagship al mărcii Hermès, Rue du Faubourg Saint-Honoré. Inaugurat destul de discret, după renovări substanțiale, boutique-ul beneficiează de un design interior realizat de Bruno Moinard, cel care a supervizat și renovarea istoricului flagship Cartier de pe Bond Street (Londra).

Cartier (detaliu interior)

La fel ca în Marea Britanie, Bruno Moinard a ales un design luminos – cu o paletă de culori caldă (de crem și bej) – cu o atmosferă atipică pentru un magazin care comercializează bijuterii de top. “După unsprezece luni de muncă, suntem bucuroși să prezentăm noul decor al magazinului proiectat de Bruno Moinard. Această renovare este emblematică pentru ce dorim să implementăm: în următorii trei ani, toate magazinele vor fi reproiectate, design-ul lor urmând să-și exprime propria identitate – una ancorată în istoria și adresa locului”, a explicat Corinne Le Foll (Directorul General al mărcii Cartier). O reorganizare care sărbătorește savoir-faire-ul francez – în special prin cei doi pereți marquetry (o tehnică care constă în aplicarea furnirului pe o anumită structură, cu scopul de a forma modele decorative) – unul situat la intrare, celălalt în salonul de la etaj, printre imaginile decorative regăsind emblematica panteră a mărcii.

Cartier (detaliu exterior)

Mozaicuri complicate din marmură și panouri se adaugă stilului interior rafinat, în timp ce ecrane din sticlă curbate (cu motivul panterei) vin să completeze barul de la etaj. “Toate boutique-rile Cratier au un stil și rafinament unic. Deși este situat în Paris, magazinul reflectă viziunea Cartier din întreaga lume”. “Boutique-ul nostru reprezintă o adresă esențială pentru cei mai exigenți clienți ai noștri; un spațiu dedicat creativității și îndrăznelii casei cartier, un loc un se întâlnesc colecții și exclusivități emblematice”, subliniază Corinne Le Foll. Piese emblematice sunt regăsite aici, precum iconicele brățări Love (simbolizând pasiunea eternă) sau Juste un Clou (extinsă cu un uimitor colier cu diamante). De asemenea, noul spațiu găzduiește și numeroase ceasuri vintage, produse de eblematica marcă între anii 1970 și 2010, amintind aici de piese precum Pasha (pentru domni) și Tonneau (pentru doamne). Detalii aici: CARTIER

Mai multe informații aici: STYLE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here