Share This Article
Camera Nazionale della Moda Italiana a anunțat primul Milano Digital Fashion Week, evenimentul urmând să promoveze colecțiile pentru femei și bărbați – în perioada 14/17 iulie – mărcile putând să-și promoveze piesele vestimentare masculine pentru sezonul SS/2021 și pre-colecțiile SS/2021 pentru bărbați și femei. Inițiativa vine în contextual pandemiei de Covid-19 și oferă o serie de răspunsuri la modul cum v-a evolua industria modei în perioada următoare.

Inițiativa își are rădăcinile în proiectul dezvoltat de CNMI pentru China – “China, we are with you” – care, în februarie 2020, a permis unui număr de aproximativ 25 milioane de persoane să participe la toate activitățile de prezentare a sezonului FW/2021 din acdrul Milan Women’s Fashion Week, lansând astfel prima versiune digitală a unei săptămâni de modă. Astfel, CNMI propune o platformă digital care să include conținut foto & video, interviuri și scene din momentele creative, alături de puncte de vedere alternative și unice, toate organizate într-un calendar de sloturi pentru fiecare brand, cu scopul de a crea un palimpsest bogat și variat – utilizat de toți operatorii din industrie. Calendarul va fi îmboțățit permanent cu conținut, seminarii web, transmisii live cu personalități din modă și momente de divertisment/spectacole live.

Pentru a sprijini mărcile tinere, CNMI va finața producția de conținut digital pentru companiile emergente, în conformitate cu diferitele tipuri de audiență oferite la evenimentele anterioare. În paralel cu prezentările colecțiilor din cadrul Milano Digital Fashion Week, va exista o secțiune a platformei dedicate special showroom-urilor, un instrument extrem de util pentru întreaga fază a campaniei de vânzări adresată cumpărătorilor internaționali. Această secțiune va permite showroom-urilor să își prezinte brandurile cu fotografii și videoclipuri ale colecțiilor. “Dezvoltarea Digital Fashion Week este un răspuns correct la situația cu care ne confruntăm în acest moment, deoarece ne permite să continuăm inițiativa începută în luna februarie”, a menționat Carlo Capasa (Președintele CNMI). “În acest moment, este vital să le permitem companiilor să prezinte colecțiile masculine SS/2021 și pre-colecțiile SS/2021 pentru bărbați și femei în timpul Digital Fashion Week.

Obiectivul nostru este repornirea industriei de modă, alături de a conecta media, cumpărătorii și întreaga comunitate de modă”. Pentru noi, în cadrul acestei initiative, cel mai important rezultat este acela de a reuni pentru prima data ți o secțiune dedicate sprijinirii showroom-urilor și cumpărătorilor. “Persoanele interesate de moda sezonului 2021 vor putea urmări Milano Digital Fashion Week prin intermediul canalelor digitale ale Camera Nazionale della Moda Italiana, amintind aici de site-ul web (cameramoda.it) și canalele de scoail media (Instagram, YouTube, Facebook și Linkedin), precum și una dintre cele mai uzitate platforme din China (Weibo)”, se menționează îmtr-un comunicat de presă emis de entitatea tutelară a modei italiane. Vă vom ține la curent cu desfășurarea evenimentelor.