Share This Article
Întru-cât brandurile de modă se confruntă cu lipsa evenimentelor de pistă – din cele patru mari evenimente anuale – multe dintre acestea încearcă să vină cu idei alternative. Printre ele, regăsim și Burberry, marca britanică plănuind organizarea unui show în luna septembrie (pentru sezonul SS21), dar cu o prezentare diferită de ceea ce știam până acum. Accentual va fi unul digital, spectacolul urmând să se bazeze pe un eveniment live și nu pe unul de studio (pre-filmat), deși audiența nu o să fie una fizică.
De altfel, eticheta de modă a menționat organizarea “unei prezentări live, deschisă tuturor celor care vor să experimenteze lumea digitală“, marca vizând industria modei și publicul consumator. De asemenea, se are în vedere organizarea evenimentului în mediul natural al Marii Britanii, legând clar spectacolul de moștenirea sa britanică. “Mai mult ca niciodată, trebuie să ne reinventăm”, se menționează într-un comunicat al mărcii. “Am fost întotdeauna atrași de natură și astăzi avem ocazia să apelăm la simplitatea mediului natural – locul unde Thomas Burberry a pus bazele companiei – prin redefinirea peisajului de modă și accesarea noilor forme de exprimare”.
Este cu siguranță o evoluție interesantă într-un sezon marcat complet de universul digital – organizarea sesiunilor digitale părând să fie principalul obiectiv al tuturor mărcilor – refectând totodată o istorie a organizării unor astfel de evenimente de către Burberry. După cum a anunțat eticheta, evenimentul urmează să se desfășoare pe 17 septembrie, punându-l în mod clar în începutul perioadei în care s-ar fi desfășurat săptămâna modei. Totodată, va servi drept start-off pentru London Fashion Week – Burberry fiind de obicei invitatul vedetă – întru-cât acest eveniment urmează să se desfășoare între 18 și 22 septembrie.
“Ca oameni, am avut întotdeauna o prfundă legătură cu natura. Mai ales în ultimul timp. Iar pentru acest eveniment, am dorit să sărbătorim sentimentul de comuniune cu natura printr-o reuniune creativă care are loc în peisajul natural al Marii Britanii”, a declarat Riccardo Tisci (Creative Director în cadrul Burberry). Momentan nu este clar dacă evenimentul se va întâmpla în mai multe locații sau într-un singur spațiu, deși ar putea fi menționat în scurtmetrajul care prezintă diferite locații în aer liber. De asemenea, nu este clar ce se întâmplă cu prezentarea de modă dacă vremea nu va permite organizarea în aer liber a show-ului.