Share This Article
La începutul acestei săptămâni, Burberry a anunțat un parteneriat cu Supreme pentru o nouă colecție primăvară/vară 2022. Conform reprezentanților celor două mărci, fiecare etichetă urmează să vândă produse exclusive din cadrul colecției-capsulă.
Supreme va vinde un palton, jachetă cu guler din puf și trucker, un hanorac cu glugă, pantaloni scurți din denim. O linie care este completată de tricouri, șepci și diferite modele de skateboard-uri. În același timp, Burberry urmează să pună în vânzare jachete, pantaloni de jogging și un set de pijamale din mătase. Este o colaborare despre care s-a speculat destul de mult timp în mediile appropriate segmentului de modă internațional.
Colecția
Urmare acestui anunț, colecția-capsulă urmează să fie lansată pe 10 martie în Statele Unite, Marea Britanie și Europa. Piesele vor fi lansate pe piață începând cu 12 martie, chiar dacă șepcile și pălăriile nu vor fi încă disponibile. Pentru susținerea lansării, cele două etichete de modă au conceput o campanie de promovare care poartă semnătura lui Bolade Banjo. Totodată, campania este susținută cu ajutorul Irinei Shayk sau Khalil.
În ce privește Supreme, eticheta și-a propus o creștere lentă în segmentul de lux, o ambiție a VF Corp (compania-mamă). Chiar dacă a rămas ancorată în mare parte pe nișa produselor casual și, ocazional, lansează colecții-capsulă cu mărci de renume. Sunt mărci precum Emilio Pucci sau Tiffany & Co., semnalând un interes crescut către mixul casual-luxury. “Este un teritoriu explorat (și) anterior”, spun reprezentanții mărcii.
Colecția-capsulă este semnată de Riccardo Tisci (Creative Director-ul Burberry), cel care a dus casa de modă pe tărâmul Gen Z. O transformare radicală a etichetei britanice, realizată prin intermediul fluxurilor Twitch și al îmbrăcămintei casual de stradă. Este suficient să privim colecția și să înțelegem că Supreme se dovedește a fi un partener potrivit pentru Burberry. De menționat, colecția-capsulă poate achiziționată inclusiv online.
Abonează-te la newsletter AICI