Share This Article
Brooks Brothers se află în căutarea unui cumpărător, după ce a extins un proces de vânzare inițiat la finalul anului trecut. Potrivit unui raport publicat de Business of Fashion, persoane familiarizate cu această problemă au menționat că această tranzacție ar putea face parte dintr-o posibilă evitare a intrării în faliment a companiei, în funcție de numărul de magazine pe care un eventual cumpărător ar dori să le achiziționeze.
În acest moment, Brooks Brothers are o datorie de aproximativ 600 milioane de Dolari și multe dintre cele 250 magazine din Statele Unite închise, acestea având deja numeroase probleme înainte de izbucnirea pandemiei de coronavirus. În ciuda acestui fapt, compania se pare că are parte de un interes crescut din partea unor potențiali cumpărători. “În derularea activității zilnice, Brooks Brothers explorează constant diferite opțiuni strategice pentru poziționarea creștere și succes”, a menționat un reprezentant al companiei într-un mail transmis redacției Business of Fashion, adaugând că: “compania nu are nimic de comentat în plus în acest moment”. Cu restricții impuse de pandemia de coronavirus – aflate în curs de ridicare în numeroase state americane – retail-erii sunt dornici să readucă cumpărătorii în magazinele lor după redeschidere, cu toate că efectele pe termen mediu și lung asupra comportamentului consumatorului vor persista.
Faimos pentru ținutele de birou, Brooks Brothers va fi subiectul deschiderii treptate ale diferitelor spații de birouri, precum și oricărei modificări ale vestimentației care ar putea apărea după această criză în sănătate. Într-adevăr, un studiu realizat recent de Nordstrom Trunk Club a constatat că 77% dintre americanii care lucrează acasă consider că izolarea va duce la schimbări de stil la locurile de muncă atunci când se vor redeschide, una din trei persoane sperând la o reîntoarcere la birou, în haine mult mai confortabile. Ceea ce este clar, stilul de lucru urmează să se schimbe – inclusiv pe piața din România – numeroase servicii urmând să se concentreze pe munca de acasă, piața vestimentară suferind mdificări substanțiale în ce privește liniile lansate pentru diferite sezoane. Vom reveni cu detalii, pe măsură cee le vor fi disponibile din partea mărcilor sau a companiilor angrenate în studierea comportamentului consumatorilor.