Share This Article
Breitling se află în acest moment în expansiune – chiar dacă Brexit-ul a fost consumat: Marea Britanie părăsind (deja) Uniunea Europeană. De aici încolo, accentul s-a mutat pe discuțiile comerciale și legislative, unul din sectoarele cu probleme fiind cel al ceasurilor. Cu o piață aflată în schimbare – după cum știți deja, o mare din companiile orologere și-au anunțat lipsa de la Baselworld – companiile orologere încearcă să-și recâștige clientela, mulți dintre producători investind in segmentul Pre-Owned sau în spații comerciale elegante, ca loc de experiență pentru cumpărătorii din ce în ce mai sofisticați.

Cu toate problemele existente în acest sector, Breitling a anunțat lansarea celui mai mare magazin din Europa, noua locație urmând să fie inaugurată pe 15 februarie la nr. 198, Regent Street – Londra. Noua proprietate se întinde pe opt etaje – inclusiv birouri – spațiul devenind cel de-al doilea showroom al mărcii Breitling (operat direct) din capitala Regatului Unit, prima unitate fiind deschisă pe Bond Street. De la preluarea funcției – în urmă cu doi – CEO-ul companiei, dl. Georges Kern, a demarat o re-poziționare a mărcii și a introdus un nou concept în magazinele operate de compania orologeră.

“Breitling Townhouse extinde conceptul nostru de mansardă, creând un mediu elegant, cool și informal într-o locație iconică din Londra. Este semnificativ faptul că Townhouse este situat în Marea Britanie – a doua cea mai mare piață la nivel global – fiind deosebit de încântați să cimentăm angajamentul nostru față de Regatul Unit prin această nouă casă”, a declarat dl. Georges Kern. Magazinul, situat pe Regent Street nr. 198, își va deschide porțile pentru public mâine, 15 februarie. “Cu această nouă locație, Breitling își deschide porțile către o nouă generație de pasionați ai mărcii”, menționează și Gavin Murphy (Director General al companiei orologere). Detalii AICI.