Home STYLE Boss accelerează dezvoltarea digitală

Boss accelerează dezvoltarea digitală

0
00_Hugo Boss (campanie digitală)

Boss a decis să accelereze transformarea digitală, deoarece nevoia de a pune în funcțiune planurile stabilite au devenit deja urgente. O transformare vizibilă la prezentarea colecției Pre-Fall 2021 – eticheta de îmbrăcăminte casual Boss Men – “aceasta fiind dezvoltată digital de la început și până la final”, conform unui comunicat al mărcii. Colecția, care este disponibilă din 14 octombrie pentru angrosiști, va fi prezentă în rețeaua de magazine începând cu luna aprilie a anului viitor. Cele peste o sută de piese de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii au trecut printr-un proces de dezvoltare complet digital.

Hugo Boss (campanie. FW20)

O procedură de lucru care a început cu schițele inițiale și, ulterior, a trecut prin selecția de țesături și culori, până la prototipuri și colecția finită. De altfel, compania investește în domeniul digital de câțiva ani, lansând în cursul anului 2017 și un proiect numit “Mission 3D”. Conform reprezentanților companiei, noua linie reprezintă “un pas major în accelerarea procesului de digitalizare”, scopul fiind de a dezvolta 80% din colecțiile sale pe o bază exclusiv electronica până în 2022. Menționând această schimbare, Ingo Wilts (Brand Manager în cadrul Hugo Boss) a declarat că, “Această dezvoltare face din marcă unul dintre pionierii industriei modei în crearea unui univers complet digital, cu un parcurs care se extinde de la dezvoltare și concepție, până la comandă. Avatarurile îndeplinesc rolurile modelelor, lookbook-ul digital marcând un pas important înainte în ce privește cooperarea cu partenerii”.

Hugo Boss (campanie FW20)

De asemenea, compania a menționat că această mișcare îi conferă “o flexibilitate mai mare pe tot parcursul lanțului de crearea a valorii, facilitând perioade mais curte de intrare pe piață și răspunsuri mai rapide la tendințele consumatorilor”. Reflectând la concentrarea asupra costurilor și durabilității companiilor în prezent, concluzia care se desprinde este aceea că “poate satisfice nevoile partenerilor săi comerciali la costuri mai mici și cu o daptabilitate mai mare, prin reducerea costurilor eșantionului și oferind opțiuni suplimentare atunci când vine vorba de combinarea tăieturilor și țesăturilor. Aspectele de durabilitate se numără, de asemenea, printre avantajele definite ale acestei noi direcții de dzvoltare”. Detalii aici: HUGO BOSS

Mai multe informații aici: JEWERLY

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Exit mobile version