BMW România, performanțe stabile în 2020!

0
396
Dr. Josef Reiter (Director General BMW Group România)-mana

BMW România a prezentat astăzi datele comerciale pentru anul 2020, un an cu multe provocări. Dacă începutul de an a fost unul dificil, datorită blocajului generat de coronavirus, constructorul german de automobile premium a reușit o performanță stabilă pe piața din România. Astfel, cu cele 3128 de unități livrate anul trecut – BMW și MINI – BMW România este unul dintre jucătorii de succes de pe piața locală.

BMW România (#BMWPhotoCamp)

Printre succesele obținute de constructorul german se numără și performanțele obținute de BMW Motorrad, cu un total de 471 unități vândute, fiind pentru prima data în istoria mărcii când se depășește pragul de 400 de livrări. “Anul 2020 a reprezentat un teritoriu absolut nou, prima pandemie cu adevărat globală din societatea modern. Am învăţat să fim mai flexibili, să ne adaptăm şi să ne concentrăm şi mai mult pe servicii. Suntem mândri că suntem primii care au introdus preluarea şi livrarea maşinilor de acasă atât pentru zona  de service, cât şi pentru automobile noi. Construim şi ne extindem în continuare cu noi servicii care să facă diferenţa pe piaţă”, spune Dr. Josef Reiter (Director General BMW Group România).

Dr. Josef Reiter – Director General BMW Group România

“Chiar şi în contextul pandemiei rămânem puternici, cu doar o scădere minoră a vânzărilor în comparaţie cu puternicul 2019, stabilind chiar un record cu BMW Motorrad. În 2020 am revenit pe prima poziţie ca importator de automobile premium în România, BMW şi MINI, am excelat la capitolul electrificare şi automobile sport şi am confirmat valoarea sistemului xDrive, devenind, pentru prima dată, cel mai de succes importator de automobile cu tracţiune integrală din România. 2021 rămâne extrem de imprevizibil. Am înţeles, în contextul pandemiei globale, că maşinile şi mobilitatea individuală sunt acum mai importante ca oricând şi de aici vedem un potenţial de creştere pentru acest an”, explică Dr. Josef Reiter.

BMW România – #BMWPhotoCamp

Datorită performanţei modelelor BMW X, dar şi aprecierii pe piaţă a sistemului xDrive în general, constructorul gemran este cel mai de succes importator de automobile cu tracţiune integrală din România (4 din 5 automobile înmatriculate local au fost echipate cu xDrive). Beneficiile sistemului inteligent de tracţiune integrală nu se referă doar la aderenţă optimă în orice condiţii, ci şi la sportivitatea crescută. Datorită unei mase reduse şi unui design inteligent, influenţa asupra consumului este minimă, un alt atu important al sistemului. Diversificarea gamei de automobile plug-in hybrid a continuat în 2020, ajungând la 12 modele (de la Seria 2 Active Tourer până la Seria 7), ceea ce înemnat o creştere de 118% pentru această categorie.

BMW România. – #BMWPhotoCamp

Remarcabilă este şi dezvoltarea serviciilor şi a reţelei de vânzare, într-un efort constant de îmbunătăţire a experienţei dedicate clienţilor. Extinderea reţelei a continuat, aşa cum era programat, cu un nou centru complet de vânzări şi service – Auto Cobălcescu Piteşti – dar şi cu un nou service BMW Motorrad deschis în cadrul BMW X Cars Târgu Mureş. BMW Group a fost pionier al serviciilor care asigură distanţarea socială. Smart Video Communication, care acum este folosit atât în comunicarea de service, cât şi în comunicarea de vânzări, face posibilă o informare clară şi transparentă a clienţilor prin informaţii video, filmate de echipa dealerului. Acestea pot fi accesate uşor, atât de pe mail, cât şi de pe telefon. Detalii AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații – AICI

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here